Gå til innhold

Fototreff ?

Ranger emnet


haukhe

Når er det av interesse å ha et nytt fototreff?  

33 stemmer

  1. 1. Når er det av interesse å ha et nytt fototreff?

    • Søndag 29 April
      19
    • Søndag 27 mai
      7
    • Søndag 17 juni
      9


Anbefalte innlegg

Jeg var en tur og kjørte rundt der for å sjekke etter gode locations, men fant egentlig ikke noe spennende. Ser ut som vi må finne noe annet bra. Vi får dra en tur oppover mot Gardermoen og sjekke etter bra hangarspots der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var en tur og kjørte rundt der for å sjekke etter gode locations, men fant egentlig ikke noe spennende. Ser ut som vi må finne noe annet bra. Vi får dra en tur oppover mot Gardermoen og sjekke etter bra hangarspots der.

 

Ja, når jeg var der selv kunne jeg ikke helt se hvor man kunne hatt det, mye pga at det kan bli kjekt med litt stor plass å oppholde seg på=) !

Skal ta meg turen opp mot Gardermoen denne uken, en av dagene jeg har bilen på skolen, da er det bare en svipptur innom:) Noen som har forslag HVOR jeg kan lete henne der ?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg er altfor kjent på Fornebu så har jeg vært der med fattern en gang.

 

Da cruisa vi litt rundt og endte blant annet opp forann den gamle Fred Olsen Flyselskap(FOF - gul bygning) hangaren.

Det er Wave som holder til der nå(de hadde vært ett klistremerke der), men det var noe bygningsarbeid der når vi var der(3 uker siden kanskje) så det kan være at det har skjedd noe så man ikke kommer inn på området lenger.

 

Der er det hvertfall rimelig øde og litt "røff" location.

Vet ikke hvordan det er ved telenor der, men den bygningen er jo ganske fancy den og.

 

Det er en trehangar som rødekors bruker hvor det er litt ting og tang(kanskje for mye ting og tang) hvor det er muligheter for å være.

 

Også er det der hvor sjøflyhavna var(er?).

 

Akkurat hvor ting er vet jeg ikke, men vi kjørte nå der så det skal være mulig for andre å finne fram og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med fototreff igjen :)

 

Angående "Flyplass Theme" så tror jeg det kan bli noe vanskelig. På Kjeller er det en småflyplass hvor det neppe er så populært å dra inn masse biler, og en militær del. Den militære delen er stengt for "vanlige" folk også er det fotoforbud der. Dessuten er det ikke noen veldig store hangarer der egentlig.

 

Fornebu er vell kanskje det beste alternativet, siden det ikke er flyplass lenger så er det relativt fritt å bevege seg rundt der. Men, det pleier å stå en del andre biler der, hangarene har funnet andre bruksområder, så nå er det båtbutikker og golfbaner i dem. I det hele tatt, ikke veldig mye flyrelatert igjen her.

 

Gardemoen er en muulighet, men her er det såfall mange steder som er "greie" ikke ett sted som er gull. Det er mulig å kjøre opp på en voll på nordenden av den vestre rullebanen.Her er det utstikt mot rullebanen, den militære hangaren hvor de har Herculesene og Terminalbygget. Men den veien egner seg ikke for senka biler, for å si det mildt. Alle andre steder jeg kan komme på der oppe vil det bli ett høyt gjerde mellom bil og fly/hangarer.

 

Veit om et område på Torp som hadde sett bra ut, men det ligger inne i skogen på flyplassområdet så der kommer man ikke inn..

 

Men jeg virka nok veldig negativ nå :P Men hva med treff i Kristiansand? :P Er på kurs på Kjevik fra 23. April til 22. Juni =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 29 april? Hvis ja, skal jeg reklamere litt på 200sx-OGN og få tak i noen fete biler :)

 

-

Devil

 

La ut en tråd på happenings der også, sånn at de kan stemme over hvilken dag som kunne passe =) Men flott hvis du mekker til noen fete biler ass:D ;)

 

Hmmm.. var visst vanskelig å finne en egnet plass for et fototreff ja! Skal oppover mot Gardermoen i helgen tenkte jeg, mulig max_senk skal hjelpe meg litt. Jeg er null kjent der oppe, og han er fra området, så mulig vi kan finne noe da=)

 

Er det noen som har noen bilder fra Fornebu eller lignende? Burde hvertfall være et sted der det er litt "tomleplass".. Men går jo også ann å ha et sted der man kan spre seg litt rundt også=)

 

[sims] : Du får arrangere et fototreff der nede :P Viper er jo derifra, han var keen på treff ;P :D

 

- Hege SH -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår