Gå til innhold

Fototreff ?

Ranger emnet


haukhe

Når er det av interesse å ha et nytt fototreff?  

33 stemmer

  1. 1. Når er det av interesse å ha et nytt fototreff?

    • Søndag 29 April
      19
    • Søndag 27 mai
      7
    • Søndag 17 juni
      9


Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bare å mase ja !

 

Er gjeeeerne med å arrangerer et fototreff til, men jeg gjør det helst sammen med noen og ikke alene. Er fler muligheter hvis vi er fler som arrangerer det sammen ;)

 

Så jeg er "in" :D hehe! Bare bli ferdig med mine 2 siste eksamener i 30 varmegrader, så er jeg fornøyd :P mandag kl 12 sier bare jeg ass:D

 

hehe goodgood! blir med å arrangere jeg! myrholm er sikkert med og;) hehe hmm lykke til med eksamnene;)

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Jeg jobber jo på Kjeller, så jeg kunne jo dratt innom en dag og hørt om det er mulighet for å låne stripa noen timer en helg.

Men når, ikke nødvendigvis en eksakt dato, men juni,juli,august eller september?!

Og hva er planen?Kun bilder, muligens noen kjørebilder? Ikke noe burning og tull regner jeg med? For da er det vel bare å glemme det med en gang...

 

Men hva med dragstripa på Gardermoen da? Er det en mulighet?

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Jeg jobber jo på Kjeller, så jeg kunne jo dratt innom en dag og hørt om det er mulighet for å låne stripa noen timer en helg.

Men når, ikke nødvendigvis en eksakt dato, men juni,juli,august eller september?!

Og hva er planen?Kun bilder, muligens noen kjørebilder? Ikke noe burning og tull regner jeg med? For da er det vel bare å glemme det med en gang...

 

Men hva med dragstripa på Gardermoen da? Er det en mulighet?

 

Hmm... er vel kanskje snakk om juli / august ? Sånn at det får litt tid til å spre seg, slik at flest mulig kan komme lissom :)

Nei, burning osv er uaktuelt.. da blir man jo hivd bort med èn gang.. hvis ikek noen finner et sted der vi faktisk får lov.. det hadde hvert groooomt!

Kjørebilder er alltid en slager, og vi burde da være et sted der det er mulig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår