Gå til innhold

Skvettlapper Tahoe

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det finnes andre typer skvettlapper enn de orginale. Har hørt noe om at det finnes en kortere type som det står GM på. Passer evt. disse i samme innfesting?

Finnes det også skvettlapper foran?

Hei, så mailen din :) Og det som pappa gjorde var å spørre der hvor han kjøpte bilen. Om det var noen mindre, litt penere, skvettlapper og få. Så bestilte de det. Og de står det chevrolet på. Og er mye finere.

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha. Jeg har ringt Bergheim og de har nå en litt mindre type med Chevrolet logo. De er like foran og bak. Tror jeg går for disse. Hovedsaken er å bli kvitt dritten som spruter bakover hele bilen.

Ja, de er jo 10 ganger finere syns jeg. Enn de bil mattene som står på den orginalt,hehe :) Mener du med foran og bak? Du skal ikke ha skvettlapper foran? Eller misforstod jeg deg helt nå?

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er riktig, jeg mener skvettlapper bak framhjula. Om det er pent, sikkert ikke, men den skvetter noe fryktelig bakover dørene og oppå stigtrinna. Jeg har forresten sett mange biler som har skvettlapper foran. Har da ikke tenkt noe over at det er spesielt stygt.:chevy

Nei, jeg vet ikke, for jeg aldri sett det trur jeg! Hehe.

Ja. det spruter veldig på døra og stigtrinnet. Skjønner deg der.

Men kan du ikke ta noen bilder å legge det ut her da? :)

 

Vis du ikke vet hvordan du legger ut bilder så kan jeg forklare!

Du registrer deg på photobucket.com! Så legger du inn bildene der. Laster de opp. Trykker på URL og kopierer hit. Vis du skjønte det ;) Er ikke så mange her med tahoe. Men trur det er 1 til!

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk de nye gratis jeg. Problemet med de orginale er at de går så langt ned at når du rygger så kjører du over dem. Det gjorde jeg så jeg rev av innerskjerm og skvettlappen etc. Dro til bergheim og fikk de nye korte som er stivere i tilleg og ny innerskjerm etc. Betalte ikke 5 øre for det.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, ja det hørtest jo hyggeligt ut, er ikke så allt for ofte jeg treffer på folk som har Cougar rundt omkring her, er din rød ? bare lurer siden jeg såg en rød en på Hunderfossen treffet for noen år siden, du kjenner vel kansje til den siden her da ? http://cougar.lhmr.org/index.php ellers så er jeg ganske aktiv på http://www.mercurycougar.net

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes jo greit ut. Har du satt på skvettlapper foran også? Hvilken årsmodell har du? Dette er vel en garantigreie, eller?

 

Har ikke foran nei. Bare bak. Ja det gikk på garanti da det er en eller annen idiot i norge som har satt dem på pga at det er lastebil og påbudt men siden de var så myke og lange traff de dekket ved reværs. Har 02 modell jeg.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har skvettlappar framme men ikkje bak på min 99 mod

 

CIMG3712.jpg

?action=view&current=CIMG3710.jpg

 

E no gla for dei e der. blir masse skit oppetersida no og. men sikkert masse verre uten. btw kjører 325/60 - 15 dekk då so e litt breidare en org.

Gromscona POWER!

No: Opel Ascona B 2,2i

Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår