gulars85 Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Hei.. Jeg har en 1990 mod golf 2 GTD intercooler som jeg gjerne skulle hatt slike plasmaskiver i. jeg har ikke noe som helst erfaring med hvordan de virker eller fungerer. lurte derfor på om det finnes noen her som vet en plass slikt selges og evt hvordan dette settes inn? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Jeg synst det er no piss,jeg hadde det i min bil å speedoen viste feil etter at nålene hadde vert av åsså passe det som regel aldri heilt 100 heller,jeg pøver sterkt å få tag i nytt speedometer for jeg får ikke mitt riktigt igjenn etter det har vert montert,men selfølgeligt andre kan få det bedre til en meg men du må vel på enn eller annen styling sjappa ein plass så selge di nokk det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Mosk: Da har du gjort noe alvorlig galt! har da satt på sånne hos en kamerat + installert hvite skiver i 3 forskjellige biler nå og aldri hatt noe knot med det så... :) Ebay.de har sånne til salgs, bare pass på å få helt riktig,sjekk om du har vdo speedometer osv. Evt ta bilde av speedoen din og send mail til selger, det er det beste! :hellothere: Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 jeg hadde microteck speedo elelr ka det hette,men skivene va til vdo men di viste rektigt men han som monterte dette flyttet sikkert litt på nålene å då va prloblemet ute med ein gang,men dumeste problemet va at kilomerertelleren ikke viste siden de va til annet speedo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg