Gå til innhold

styreenheten gikk! hvorfor?

Ranger emnet


Bjune

Anbefalte innlegg

hei, akkurat satt inn en bmw 325 motor i 323`n min. etter å ha kjørt i kansje 10 timer eller no stoppet den, og fikk ikke noe tenning, jeg klasket litt på styreenheten, å da startet den igjenn. jeg kjørte til sammen kansje i 5-6 timer etter dette å så stoppet den igjenn og fant ikke noe feil med bilen. så jeg smelte inn en nye styreenhet jeg fikk låne av bilen til en fyr å da startet den å gikk så fint som bare det....! hva er det som kan ha gjort at den har kuttet ut? skal det bare skje sånn uten videre? og noen som tilfeldigvis har en nye en til bmw 325 motor (86-mod) med avsluttende nr på 081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

 

Skjedde uten videre på min gamle e30 325i, bare tok med hjernen til et sted som drev med bilelektro og dem fikset det på 5 min jeg :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prøvd å rense kontaktene med spray og kontakt fett men hjalp ingenting. blåste også med trykk luft inne i styreenheten.. turte ikke noe mere en det.

Var innom de folka i sta og fikk beskjed om at det var noe sånn jobb som de ikke turte å ta på seg med tanke på at det ble for dyrt for dem om de skulle fått gjort noe mere galt (får ikke kjøpt nytt heller:P ) så sa bare at jeg måtte prøve å lodde selv om noen kontakter hadde brent seg. tokk opp i sta å sjekka men hver eneste en så jo fin ut :(

 

også prøvd å finne en brukt hjerne på høggeri i norge, http://www.koed.dk, blocket.se osv men finner ikke.

 

kan huske jeg hadde en internett sie med samling av svenske hoggerier (alla bruktbildeler.com) men har mistet linken. noen som har den? mener det var bildelbasen.se eller noe sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår