AdrenaliN Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 har to irriterende røde lys i dørene på min celica, ville gjerne hatt disse blå, for å matche resten av interiøret som begynner å falle på plass, men glasset er farget rødt? kan jeg bruke, feks. lynol eller lignende for å få vekk denne fargen? og så bruke blå sotespray? eller burde jeg gi opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 glasset ER rødt. så du må ha nytt glass som er blått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 ta en bit med plexiglass som du sliper grovt på ene siden og matter litt på andre siden. Så lakkerer du den fineste siden med sånn blå sotspray ting.. og monterer med den lakkerte siden ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrenaliN Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 altså oppå det gamle? eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 altså oppå det gamle? eller? nei. da får du ikke mye lys ut, og det som kommer ut, blir lilla.. :) rød+blå=lilla... Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peterz Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Det finnes blanke glass, som passer. Fra tuscon, får bestilt de hos Toyota. disse glassene kan du farge blå, ELLER sette inn blå pærer / dioder istedenfor den originale som er hvit/vanlig. Str, er 194 hvis du skal ha dioder. Siter Toyota <3 Celica T20 :: All powered by;Alpine Peter K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg