Nultz Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hei, primeraen min har et ganske stort bensinbehov og tenkte at dette kunne være lambdasonden som var gåen. Den er ganske dyr så har lite lyst å kjøpe for å så finne ut at det ikke var den. Hvordan finner jeg ut om den er gåen? Kan jeg koble den ut for å se om bensinforbruket går ned, eller bare enkelt å greit renske den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nik0lai Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 tror den kan kobles ut. da vil den bruke litt mer enn vanlig, men kanksje mindre enn vist den er ødelagt.. Ellers, så kan du jo høre med folka på NCCN (nissan car club norway). der er det flere med god kunnskap på primera.. kjenner du noen i nærheten som har primera? vist ikke har jeg en p10 stående, som du kan låne i fra for å teste.. men da må du komme en tur til kr.sand (søgne) men jeg er skeldent her inne, men du finner meg på nccn forumet. ( http://www.nccn.no/forum ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nultz Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 ok, takker for svar:) Har nå kjørt 20mil med lambasonden koblet ut, og merker at den bruker betrakteligt mindre bensin=) Har registrert meg på NCCN, men venter på Giro:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg