Gå til innhold

Golf 90` 2 Prosjekt

Ranger emnet


***shaddiw***

Anbefalte innlegg

det du har lakt ut på youtube =P filmen har vel et navn? :P finner det ikke når jeg trykker på linken.kommer masse tull bare

 

Hehe, den er ikke ferdig enda. Youtube er forferdelig treg til å få opp filmene helt. Står processing enda, er ferdig uploada men Youtube skal legge til bilde og kode filmen! Så kan ta litt tid!

 

Slenger også opp et til bilde av lille rød-hette:P

SubFront.jpg

Hehe

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den er ikke ferdig enda. Youtube er forferdelig treg til å få opp filmene helt. Står processing enda, er ferdig uploada men Youtube skal legge til bilde og kode filmen! Så kan ta litt tid!

 

Slenger også opp et til bilde av lille rød-hette:P

SubFront.jpg

Hehe

 

oki,heheh.Btw,den subben der er så mye penere en den tyrkis ekle saken :P

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ok det er lenge siden jeg har hatt en update på dette prosjektet:D

 

Skjedd:

-Det som har skjedd er at det er bygd en slot port kasse som er tuna til 35hz.

-Det komponentsettet som sto i er kasta ut i fordel til 4" middletidige SPL dynamics koaxer. (De spiller som bare F :dr: )

-Det er lagt opp og endret litt i kabel nettet i bilen. Ska gjennomgå MYE mere endringer fra til jeg får et par nye deler.

 

Skal skje:

-Det er bestillt en til TXX-AP12RD. Middlertidig så skal hver sub se ca 750wRms men det skal en til forsterker inn senere slik at de får 1000wRms hver.

-Det er også bestillt litt lyd framme i bilen i form av 3" Memphis Car Audio koaxer som ska i orginalmount med demping ofc.

-Det skall inn mere lyd bak, men er ikke sikker på hva som skal inn dit enda!

-Det ska bygges en ny kasse i form av en slot port kasse som kommer til å ligge og fylle hele bagarsjen. Den bli sinnsykt stor :bp: 3.4ft3 (kubikfot) Og det kommer til å være en 6" stor port, og kassa er som sagt tuna til 35hz, for det meste av musikk som jeg hører på ligger i område 35-50hz. Meste hip hop og trance.

-Det skal bygges en ny hattehylle slik at det blir plass til det nye som skal inn bak, og for at jeg knekte den orginale for en eller anna grunn.

-Det skal inn et nytt batteri + kabler (big 3).

-Det skal også inn med en 4-kanaler som skal drive det som skal være bak!

 

Slik som det står nå så spiller det sinnsykt bra. Jeg er mer en SPL type enn en SQ/SQL som jeg ser de fleste her på forumet her er. Så det jeg vil oppnå er å spiller HØYT, men på et budsjett. Kommer til å sikte 139.9 bassrace (KANSKJE) og eller så vet jeg ikke.

 

Det er vel det meste jeg har å si.

 

Så her er en film så dere ser/hører hvordan det er inne i den lille golfen for tia :bp:

 

 

th_TXXRAPE.jpg

 

Med hilsen Aleks :bd:

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår