Potet-R Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Har en quattro 20v med orginal eksos. Lurte på om det er greit å ta av katalysatoren under og erstatte den med et vanlig rør?Eksosen er nesten lydløs nå, så vil ha litt mer lyd uten at det skal være øredøvende eller noe mye effekttap. Effektanlegg er vel gansk dyrt til disse bilene, så det blir siste utveg. Skal også sette inn luftfilter innsats fra kn, siden kon- filter er vanskelig å tilpasse. Eller finnes det adapter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 jeg hadde konfilter og effektanlegg fra kat og ut. Det ga noe av den beste bil-lyden jeg har hørt:) Akkurat på 3000 RPM med motstand var det helt sinnsykt deilig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buurn Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Vil ikke tro du får dette med et eneste rør under der godkjent ved neste EU kontroll. Og i tilfelle vil det gi en heidundranes lyd, nærmest en blålysmagnet vil jeg tro om du kjører "fri" eksos. Med mindre du kjøper løse rør og sveiser på med ny katt og en lyddemper skal det gi en utrolig god lyd. Vet ikke hvor mye effektanlegg til disse ligger på, men kunne nesten tenkes at det er en bedre investering enn å slite med å kappe og sveise til rør i hytt og pine. Om noen kunne gitt en pekepin på om og hvor det går ann å få tak i konfilter kit til disse motorene ville det vært flott, er også interessert i å finne ut av detta:P Har forresten hørt og lest litt om at folk borrer hull i luftfilterboksen på VACN.no. Mener dette kanskje er litt drastisk. Siter Audi Coupe GT 84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Dyrt? http://www.custom-auto-craft.com - Bakpotte i rustfritt stål får du på døra for 2000 kroner, komplett for 4500. Kon-filter hjelper også en del på lyden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potet-R Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Takk for info! :chevy Du vet ikke hvor jeg kan få et adapter til konfilter også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Det sveiser du vel selv, eller får noen andre til å sveise? :) Er jo bare ett rør på en firkantet plate.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg