Potet-R Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Har en Audi Coupe 1991 mod, er ombygd med b4 paser. Står Audi 90 hovedlykter på. Finnes det øyelokk til bare lyktene? Ikke hele den leppa under pander på b3! Hvor får jeg tak i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 syns jeg så noe sånt på bsbildeler.no :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potet-R Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Link? Hvilken boltsirkel er det på Audi coupe 1991? 4x? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 BSBILDELER.no ( http://www.bsbildeler.no ) gå på "VELG DIN BILTYPE" osv osv. er vel 4x100 Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Ja det finnes til B4 lykter. Var det på min, men jeg vet ikke hvor de kom fra. Boltsirkel på din bil er 4x108 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg