AndersM Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Noen som har bilder av noen løsninger på å flytte batteriet bak? Hvordan feste det osv? Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Noen som har bilder av noen løsninger på å flytte batteriet bak? Hvordan feste det osv? Sjekk DGS2 tråden....ligger sikkert noen bilder der. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 kjøpen sånn batteri holder fra veng og sveis den fast bak denne koster 275 kr. denne er i utgangspunktet til golf 1 men du velger selv hvem du ønsker og bruke. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Sjekk DGS2 tråden....ligger sikkert noen bilder der. Fant ingen bilder der jeg.. Kan man bruke et vanlig batteri og få det godkjent? Er det ikke noen krav til utluftning osv? Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Fant ingen bilder der jeg.. Kan man bruke et vanlig batteri og få det godkjent? Er det ikke noen krav til utluftning osv? mye synsing og sansing igjen.. men du har rett.. skal du bruke vanlig cellebatteri, så skal det være tilstrekkelig med lufting. hvordan dette måles tror jeg ikke de forskjellige biltilsynene er enig om engang. noen batteriet har en egen luftnippel med slange på. andre ikke. da kan du evnt kasse den inn i ett av hjørnene bak i einseren, og da får den lufting fra hulrommet i bakskjermen er drenneringsrør der blant annet. alt.2 er å bruke gelebatteri, dette skulle da ikke trenge lufting. fest batteriet med overliggende metallbånd etc eller som noen sa her, sveis inn orginal feste rep.del. er du fortsatt i tvil så er biltilsynet det eneste sted som godkjenner det for deg og ergo vil gi deg de korrekte svarene. jeg har tatt utgangspunkt i mitt svar ved henvendelsen for snart 2år siden. ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg