Gå til innhold

Pumpet på gassen - fikk bot

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis det stemmer det bilføreren sier burde politimannen etter mitt syn forlate sin stilling umiddelbart.

 

"En politimann er trent til å observere, vurdere og analysere slik hendelser som dette, sier politiadvokat Stig Morten Løkkebakken til Rana Blad.":hvaskjera

2013 1.8D Lancer

1997 2.5T Skyline (banebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig muuulig?

Enkelte politimenn er til å få hodepine og bli forkjøla av..

-99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing)

-87 24o Turbo (under oppussing)

Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærling på jobben mista lappen for å "burnet" 25 meter slik at røk veltet ut fra begge hjulbuene bak. Greit nok, han spant litt under sving i et kryss, men i øsende regnvær, og med en org Ford Granada 2,3 på 114 HK

 

Slik får man respekt for politiet

 

Meget bra at noen tar en slik sak i rettssystemet, politiet er nok overtrent

 

Stig Morten Løkkebakken, GOD BEDRING

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flaut og bo i ett land der folk kan bli dømt for slike tilfeller! Dette er absurd. Jeg vet selv hvordan det er og ha forgassertrøbbel og må punpe for at bilen ikke skal kveles når jeg må stoppe. Og tenk om jeg skulle ha fått bot for hvær gang. Dette er drøyt! Vi kan ikke la de holde på lengre. Noe må gjøres!

Ford Mondeo Mistral 1.8i

Mazda 929 2.2i SPIKER

Motorhispania RX 50ccm SOLGT

 

http://www.skittau.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår