Gå til innhold

Forpulte kattjævler..( Vond lukt i kupe!)

Ranger emnet


Amg Power

Anbefalte innlegg

Det oser pisslukt fra varmeapparatet hver gang jeg står på tommgang, så snart jeg begynner å kjøre forsvinner det...

 

Katter?

Dårlige venner? :w00t

Feil med bilen?

Eller noen "morsomme" jævla idioter..

 

Hva kan eventuelt gjøres for å fjerne problemet?!

 

Tips til forebygging av kattjævler...? (Rottegift etc etc...))

mhm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope har ikke det.. hvordan kjører man en rens da, går det hvis man ikke har ac? =P

 

det er antagelig muggdanelse i luftekanalene ifra kupevifta!

 

CD_AP-30003200_727_12701_04.09.06.TIF.JPG

DESINFEKSJONSSPRAY F. KLIMAANLEGG 300 ML

art nr:089376410 081 6

 

CD_BB-30003376_807_13593_05.11.21.TIF.JPG

LUKTFJERNER SPRAY 500 ML

art nr:089313920 081 12

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OM det er kattpiss så får du kjøpt noe greier på dyreforretning som får kattene til å holde seg unna. Jeg strødde dette rundt bilen og da holdt kattene seg unna.. dem liker jo godt å ligge på et varmt panser nå som det er vinter.. Det fjerner ikke pisslukta men gjør kanskje så du slipper det videre fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er antagelig muggdanelse i luftekanalene ifra kupevifta!

 

CD_AP-30003200_727_12701_04.09.06.TIF.JPG

DESINFEKSJONSSPRAY F. KLIMAANLEGG 300 ML

art nr:089376410 081 6

CD_BB-30003376_807_13593_05.11.21.TIF.JPG

LUKTFJERNER SPRAY 500 ML

art nr:089313920 081 12

 

 

Hvor får jeg kjøpt disse produktene?

Hvor skal de sprayes inn? fra kupe og rett inn i luftekanalene der varmen kommer ut eller?

mhm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de kan kjøpes hos wurth i deres nettshop.

 

DESINFEKSJONSSPRAY F. KLIMAANLEGG 300 ML

art nr:089376410 081 6

den skal sprayes inn i luftekanalene mot vifta!

 

LUKTFJERNER SPRAY 500 ML

art nr:089313920 081 12 skal sprayes på matter/dasjbord/dørtrekk osv!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de kan kjøpes hos wurth i deres nettshop.

 

DESINFEKSJONSSPRAY F. KLIMAANLEGG 300 ML

art nr:089376410 081 6

den skal sprayes inn i luftekanalene mot vifta!

 

LUKTFJERNER SPRAY 500 ML

art nr:089313920 081 12 skal sprayes på matter/dasjbord/dørtrekk osv!

 

Fant produktet på wurth.no

Men ser ut som man må være firma for å bestille ifra dem..?! :well:

mhm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OM det er kattpiss så får du kjøpt noe greier på dyreforretning som får kattene til å holde seg unna. Jeg strødde dette rundt bilen og da holdt kattene seg unna.. dem liker jo godt å ligge på et varmt panser nå som det er vinter.. Det fjerner ikke pisslukta men gjør kanskje så du slipper det videre fremover ;)

 

eller enkelt å greit et luftgevær hos g-sport...:rockets

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det lukter kattepiss eller dau hoggorm som mange liker å beskrive det, ligger førsteprioriteten i å bytte pollenfilteret. Bytt denne, og kjør desinfeksjon spray som den fra wurth for å sikre at kanalene er 100% rene. Luktfjerner brukes mest på interiør om noen har kasta opp ol.

 

Du MÅ ikke bruke den fra wurth. Vil tippe 99% sikker at din nærmeste bilverksted har slikt, og du kan kjøpe uavhengig av hvilket merke. Så ta en tur bort til din nærmeste nissan/saab/lada osv forhandler og hør om de har det, så slipper du å bestille fra wurth, som oftest er litt dyre om du ikke har rabatter.

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem med den første bilen min, en passat -77. Jeg brydde meg egentlig ikke så mye om det, men en vinterdag satt deg seg så utrolig mye salt og drit på ruta som de pinglete spylerdysene og viskerne ikke klarte å få bukt med så jeg gikk ut og hellte sikkert 2 liter med spylervæske over hele frontruta. Det stinka sykt med spylerveske i bilen den neste halvtimen, men til min store forbauselse så hadde kattepisslukten forsvunnet etter dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem med den første bilen min, en passat -77. Jeg brydde meg egentlig ikke så mye om det, men en vinterdag satt deg seg så utrolig mye salt og drit på ruta som de pinglete spylerdysene og viskerne ikke klarte å få bukt med så jeg gikk ut og hellte sikkert 2 liter med spylervæske over hele frontruta. Det stinka sykt med spylerveske i bilen den neste halvtimen, men til min store forbauselse så hadde kattepisslukten forsvunnet etter dette :D

 

 

hmm.. genialt.. =D

mhm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår