Gå til innhold

A4 1,8 ADR turtall...

Ranger emnet

kristian foss

Anbefalte innlegg

Filmen under sier det meste, når jeg gir gass, synker nåla under 1000rpm, og den hopper opp til 1000rpm igjen og detter ned med det samme, turtelleren går å "jager" ...

Kjøpte bilen min av morfar, han sa at han har hatt den på service flere ganger, men uten hell, det var noe vakuum-greier sa han...

vil ikke ha dette problemet, det er det samma om jeg har org, luftfilter eller åpentfilter har jeg merka, er ingen forskjell...

Det kan være gasspeldhuset på innsuget, er det isåfall noe jeg kan bytte selv? erfaringer?

http://s144.photobucket.com/albums/r184/volvo_pwr/?action=view&current=A4turtall.flv

Kan dette ha noe å si?

Ledningen skal vel kobles til et sted?

(Den lå under røret som luftfilteret sitter på...)

http://i144.photobucket.com/albums/r184/volvo_pwr/DSC01315.jpg

http://i144.photobucket.com/albums/r184/volvo_pwr/DSC01316.jpg

BMW E36 325i 93`

Volvo 740 GL 90` (Turbo Intercooler) Vinterbil

X:Audi A4 1,8Q 96`

X: Volvo 240 87`

X: Mercedes 280e 85`+ 300TD 83`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Det er ikke kontakten til LMM da? Kanskje at den lager pga lufttilførselen er feil? Hmm, men om du har bytta mellom kon og vanlig filter, burde du jo ha merka det. Merkelige greier. Se etter kontakter.. Noe må den da være til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått samme problem etter at jeg satt på kon filteret mitt.. turtelleren varierer fra 700 til 1100 omr. men det skjer ikke alltid.. Dette skjedde ikke når jeg hadde org filter..

Thomas jo!

Det har alltid vært sånn, før jeg kjøpte den og.

Mener dere å holde hånda for der hvor filteret sitter?

På filmen ser du tydelig problemet...

Har ikke hatt olje på filteret.

Har tatt av LMM og rensa kontakta, den skal være god.

BMW E36 325i 93`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta en test med vagcom og se på verdiene til LLM.det tyder på att den gir feil info til ECU

Vag-com har jeg ikke, men skal se om noen har det her i nærheten, men blir ikke før til neste uke, om jeg får lappen.

Skal prøve det med hånda forann innsuget og skrape batteripolene nå.

BMW E36 325i 93`

Lenke til kommentar
Del på andre sider