Gangsta`s Golf Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Nei der ser jeg fangeren min jo, den har jeg hjemme :) den blir bra på golfen tro meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Nice fanger... Du får slenge ut merke til oss andre ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 blir bra dette, tøft med jenter som gjør litt med bilene sine selv: ) må få se skikkelig på den når du er ferdig : ) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 blir bra dette, tøft med jenter som gjør litt med bilene sine selv: )må få se skikkelig på den når du er ferdig : ) mange som gleder seg til å se bilen din ferdig ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 ja det hørtes fint ut.. blir ei lita stund til da men.. sliter med å finne en lakkerer.. heh... det med å lakke leppa først veit jeg ikke.. hmm.. prøver å lime den sammen slik dener nå jeg.. blir sikkert fint? ellers får jeg finne på noe anna bak der.. er fra trollhifi. støpt av carlinetuning --> fangeren altså.. jaj da var jeg ikek den eneste alike vel.. men den blir døds bra.. har sett noen demo biler med den fangeren på og jeg ble hekta.. heh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Stå på dette ser bra ut.. savner slike råne bærter i oslo.. Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 hehe ja da får du ta turen opp til hamar da vett.. er da noen jenter her som drar rem glisa sine da sommeren kommer.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 ja er jente. er bil gæærn oxo.. så må få noe flått ut i hamars gater.. vært avgårde å skaffa sikaflex.til bak leppa.. så da er det bare å begynne å trixze med den!! heh.. er ikke mange med den fangeren nei.. han jeg kjøpte den av sa jeg var den første som hadde bestillt den. ;) såå det blir bra.. takker for fine kommentarer.. Hvor kjøpte du fangern? Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Jeg fikk min her. Hvet ikke hvor Malin fikk deT? http://www.dubtechnik.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 jeg fikk den gjennom trollhifi. http://www.trollhifi.no og han kjøper av carlinetuning. jaja.. snakka med en lakkerer i dag.. ;) superb.. han måtte s bilen først.. håper han kan .. da går detta i box.. og bekkis.. har du hørt noe mer ang. speilene'? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 høres ut som kortene faller på plass Malin :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 jaja.. da har jeg gått til inn skaffelse av k&N filter.. blir spennende og se om jeg får på det.. skulle ikke være så vanskleig fikk jeg høre.. er et bilde av panserforlengelesen min oxo.. i stål ;) og lakk pakken min... gleder meg som en unge til den blir sendt på lakk.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 stilig ;) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 jeg fikk den gjennom trollhifi. http://www.trollhifi.no og han kjøper av carlinetuning. jaja.. snakka med en lakkerer i dag.. ;) superb.. han måtte s bilen først.. håper han kan .. da går detta i box.. og bekkis.. har du hørt noe mer ang. speilene'? de skal komme til helgen ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hvor kjøpte du panserforlengeren i stål? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg