Gå til innhold

Hva slags polering/lakkrens

Ranger emnet


hc_TK

Anbefalte innlegg

Jeg skal polere og vokse bilen skikkelig siden det er vår, men er ikke fornøyd med lakkrensene jeg har liggende. Lakken er bra, men har litt swirls som jeg vil ha vekk.

 

Jeg har TurtleWax sin platinum wax, som jeg syntes er okey å jobbe med så gidder ikke bruke penger på å bytte ut denne.

Jeg prøvde en super lakk rens, men den tror jeg ikke var helt god for lakken. Jeg har også en hagmans lakkrens som jeg ikke vet hvor kommer fra, men har ikke prøvd den..

Noen som kan anbefale en "billig" (ikke alt for dyr) lakkrens eller polish, som fjerner lette swirls og som er snill mot lakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår