tutigard Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Kjørte hjem i går kveld, og når jeg skulle legge over, å svinge en skarp sving inn på parkeringsplassen kom det noen sinnsyke ulyder! Det var fremme, kjenntest/hørtest ut som noe metall strekte seg, så smalt det og knaket. Det samme skjer nå hver eneste gang jeg svinger skarpt (Må ha nesten fult ratt overslag) Noen som har noen tips til hva jeg bør sjekke? Hva kan være feil? Bilen er en Ford Explorer, 98 mod, (Som er tilsalgs). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gshock Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 er vel ofte drivleddet som er gåent hvos det knepper når du har sving på hjula.. spørs åssen lyd det er, men knepper/knekker det liksom så sjekk drivknuta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 er vel ofte drivleddet som er gåent hvos det knepper når du har sving på hjula.. spørs åssen lyd det er, men knepper/knekker det liksom så sjekk drivknuta. Har sjekke drivknutene, det var desverre ikke problemet:( Var det jeg håpet på egentlig, ikke noe stor sak og skifte selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Opphengskuler? Ikke akkurat uvanlig Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Opphengskuler? Ikke akkurat uvanlig Jeg vil tru det kan være opphengskuler jeg også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Var det jeg tenkte på jeg også, siden det ikke var drivknuter. Jeg får sjekke det så rask jeg kommer hjem! Tusen takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg