mrZipp0 Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Hei, vet at audi 80 b4 og audi a4 b5 er veldig like, så lurer litt på om det vil være en stor ombygging å få på a4 lykter på denne bilen? vet jeg må forandre fremfangeren, men må jeg forandre på sideskjermene og panseret også? Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 B4 og B5 er to vidt forskjellige biler, er myye jobb å bygge om. Men hvorfor monterer du ikke bare S2/cab linselykter på bilen din i steden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Tror du bare skall gi opp dette... Det blir nokk mye arbeid. Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Ok, syntes de så ganske så like ut i front. Grunnen til at jeg ville ha a4 lykter er at jeg vil ha svart inni, men får vel bare lakere reflektorene :) Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Ok, syntes de så ganske så like ut i front. Grunnen til at jeg ville ha a4 lykter er at jeg vil ha svart inni, men får vel bare lakere reflektorene :) Hei.. Har tenkt samme tanke når jeg skal kjøpe cab. til helga. Har sett en cab med a4front en gang å det var veldig fint. Å bygge om til A4front er vel ikke store jobben i forhold til andre bygg her inne på forumet. Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Skjønner ikke helt hva du mener med at disse bilene er ganske like men.. Du blir jo uansett nødt til å bygge om hele fronten fra b-stolpe og fremover om dette skal bli bra. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Det der er VW Polo 6NF lykter... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Her kommer noen bilder du kan sikle på :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg