Gå til innhold

OleOpel's place

Ranger emnet


oleopel

Anbefalte innlegg

en ting til...har du lagt merke til at det ikke er noe sideblinkers på framskjermene på flere kadetter?? fjerna mine vertfalll,litt pga att ledningen sleit når eg skulle ut med framskjermene så har ikke gadda å lagt opp ny ledning osv.....ser den grønne din ikke har heller...kordan kan dette gå vist man skal i eu kontroll eller blir stoppa for lyskontroll?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Viss det ikkje er blinkljos der originalt er det ikkje problem!

Sidan du har tatt dei vekk er eg meir usikker' date=' Kanskje viss du har satt på skjermar uten hull eller sveisa igjen, så bør det vel gå bra, ville eg tru...[/quote']

 

 

ja er sveisa igjen og sparkla og limt på kadett emblem på hehe.-

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke hvor breie de listene er jeg men..

 

fins kun en type senk som senker skikelig;) og det er kappa fjører, har aldri kjørt med noe annet på kadett c... da alle disse gokjente senkesetta er for høye:(

 

det sitter vel ett slikt OMJ 100+ senkesett på den grønne vel ;)

Saken er biff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja min er 79mod ja...var vertfall blinklys på....men men... later som ingenting om eg blir stoppa:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik å forstå' date=' ja...

Typisk Norge! No vil dei jo ha rød P på bilen til ferske sjøførar, og eg fører ikkje med rød P på Kadett'n min for alt i verden!![/quote']

 

hehe, hørte om det der, hehe

 

gamle opler kom ikke med blinklys på skjermen og de hade heller ikke speil på pasasjer siden, dette er ettermontert her i landet, kunne få speiler på begge sider i utlandet oxo, men var svert skjeldent.

 

corsa b, vectra b, omega b osv osv kom med blinklys orginalt, de føre det har det ikke, speil på pasasjer siden usker jeg ikke skilet på, men mener å ha sett omega a uten i utlandet, så si rundt 90 da

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der står den stakar... (bak den blå ja)

DSC00159.jpg

 

måtte trikse litt for å få inn en bil til på lengden, hehe

DSC00181.jpg

DSC00183.jpg

 

vet å stable noen felger under hjula så fikk jeg den blå under og dermed fikk jeg inn caravanen oxo, hehe

DSC00184.jpg

DSC00194.jpg

DSC00179.jpg

 

husker ikke om jeg har postet noe om denne tidliger jeg?

her er et bilde uansett, hehe

DSC00155.jpg

 

komer flere bilder av prosjekt bilen vert øyeblikk;)

må bare lastes opp først

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår