Gå til innhold

Færre forum...!

Ranger emnet


Synes dere man burde forandre dette?  

17 stemmer

  1. 1. Synes dere man burde forandre dette?

    • Ja, det blir for mye...
      14
    • Nei, liker det sånn...
      4
    • Driter egentlig i det...
      0


Anbefalte innlegg

heisann!

er helt ny her :p men skriver mye på zatzy forumet(for dere andre som gjør det).

 

Virker som en bra forum dette, MEN, det er altfor mange "under forum". som feks på Mercedes, så er det bare tull å ha et forum for vær eneste bil (S-klasse, E-klasse osv.). Det bli bare til at folk ikke skriver eller leser på de delene fordi det bli for mye fram og tilbake. Hvis det hadde vært 3000 folk som skrev her hver dag, da hadde det sikkert vært nødvendigt, men siden den bare er et lite antall folk som skriver her hver dag hadde det blitt mye bedre uten alle "under forum".

Mitt forslag er; Fjern dem! Og ha 1 forum for alle Mercedes, BMW osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

heisann!

er helt ny her :p men skriver mye på zatzy forumet(for dere andre som gjør det).

 

Virker som en bra forum dette, MEN, det er altfor mange "under forum". som feks på Mercedes, så er det bare tull å ha et forum for vær eneste bil (S-klasse, E-klasse osv.). Det bli bare til at folk ikke skriver eller leser på de delene fordi det bli for mye fram og tilbake. Hvis det hadde vært 3000 folk som skrev her hver dag, da hadde det sikkert vært nødvendigt, men siden den bare er et lite antall folk som skriver her hver dag hadde det blitt mye bedre uten alle "under forum".

Mitt forslag er; Fjern dem! Og ha 1 forum for alle Mercedes, BMW osv.

 

hei og hopp!

det er det som er grunnen til at det skal være så mange forum... skal være noe for alle... i starten blir det litt døllt men bare vent skal du se. jeg har erfaring fra utlandet at dette funker innmari bra om man gir det litt tid. ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

 

hei og hopp!

det er det som er grunnen til at det skal være så mange forum... skal være noe for alle... i starten blir det litt døllt men bare vent skal du se. jeg har erfaring fra utlandet at dette funker innmari bra om man gir det litt tid. ;)

 

Det har jeg ikke så mye tru på, det er tross alt begrenset med folk som skriver i bilforum på skandinavisk...

For å få bruk for alle deler av forumet vil det jo kreve mye mer folk en på feks. Zatzy forumet. Og det kommer det aldri til å bli. Zatzy er tross alt veldig kjent pga Zatzy Cup, snakk og Getaway in Stockholm.

Hadde jeg vært moderator hadde jeg begynt med få oppdelinger av forumet, og hvis det skulle bli en mega suksess, legge inn flere delere senere... For meg virker det ganske logisk at dette hadde vært en bedre løsning. Man får vel se...

Et eksempel er http://www.supramannen.com, forumet der har veldig få deler, det er veldig nytt, og det er kanskje 5 innleg hver dag. Og da snakker vi om forumet til en kjendis i bil miljøet i skandinavia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe han er et supra forum!

nei det er mange som skriver som ikke veit om noe som helst...

dessuten kommer jeg til å samkjøre litt med siden med crazydriving.net så da blir det bra! vent å se

 

Originally posted by boXer

 

Det har jeg ikke så mye tru på, det er tross alt begrenset med folk som skriver i bilforum på skandinavisk...

For å få bruk for alle deler av forumet vil det jo kreve mye mer folk en på feks. Zatzy forumet. Og det kommer det aldri til å bli. Zatzy er tross alt veldig kjent pga Zatzy Cup, snakk og Getaway in Stockholm.

Hadde jeg vært moderator hadde jeg begynt med få oppdelinger av forumet, og hvis det skulle bli en mega suksess, legge inn flere delere senere... For meg virker det ganske logisk at dette hadde vært en bedre løsning. Man får vel se...

Et eksempel er http://www.supramannen.com, forumet der har veldig få deler, det er veldig nytt, og det er kanskje 5 innleg hver dag. Og da snakker vi om forumet til en kjendis i bil miljøet i skandinavia.

:D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måste säga att jag oxå tycker det känns lite för mycket med alla forum som Bilforumet har...

 

Om sidan hade flera tusen besök varje dag och flera hundra som skrev varje dag så skulle ändå forumet ha för många forum... :-(

 

Röstar på att man tar bort model klassningen på märkena för att göra det lite lätare...

 

Men vad vet jag??

M.V.H Jimmy Särås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Särås

Måste säga att jag oxå tycker det känns lite för mycket med alla forum som Bilforumet har...

 

Om sidan hade flera tusen besök varje dag och flera hundra som skrev varje dag så skulle ändå forumet ha för många forum... :-(

 

Röstar på att man tar bort model klassningen på märkena för att göra det lite lätare...

 

Men vad vet jag??

M.V.H Jimmy Särås

 

noe av grunnen til også at det er så mange forum er at det skal være noe for alle og en vær... flere av forumene vil vel stå ubrukt, men de er der for å få fylle opp... man trenger jo ikke å se i de forumene man ikke vil se i?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nej klart att man inte tittar i forum man inte är intresserad av...

Men om vi säger så här:

Om jag är intresserad av Fiat 128 Coupé eller Suzuki Alto så är det inte så stor risk att nån mer än jag postar där?

Samt att ingen annan än jag är intresserad av det så betyder det att ingen annan läser eller svarar!

Varpå jag blir ledsen som användare och i och med det så tycker jag att Bilforumet kanske inte håller den nivå jag hade velat...

Om man däremot har ett forum för märket Fiat & Suzuki så är det risk att fler läser och då är det mycket större chans att jag får ett svar...

Ju fler Views ju större risk är det att nån svarar...

Och det är väll det både du och dinna användare vill????

Eller?

/Jimmy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Särås

Nej klart att man inte tittar i forum man inte är intresserad av...

Men om vi säger så här:

Om jag är intresserad av Fiat 128 Coupé eller Suzuki Alto så är det inte så stor risk att nån mer än jag postar där?

Samt att ingen annan än jag är intresserad av det så betyder det att ingen annan läser eller svarar!

Varpå jag blir ledsen som användare och i och med det så tycker jag att Bilforumet kanske inte håller den nivå jag hade velat...

Om man däremot har ett forum för märket Fiat & Suzuki så är det risk att fler läser och då är det mycket större chans att jag får ett svar...

Ju fler Views ju större risk är det att nån svarar...

Och det är väll det både du och dinna användare vill????

Eller?

/Jimmy

 

men de som virkelig er intresert i 128 Coupe de leser det, de andre bryr seg ikke uansett. bare vent å se så skal du se at det finnes flere en deg. det er flere brukere en de som finnes på zatzy skjønner duuuu... bare vwaudi-club norge har 3000 medlemmer.. ikke alle er på nett med mange! videre er det også flere fra andre merker, men et slik forum vokser ikke over natta. spes ikke med ikke så kjente bil merker.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er at dette forumet skal være for absolutt alle.

Forumet er ny-oppstartet og derfor er det heller ikke kommet så mange hit.

 

vi har mange forum her som mange har letet etter. å når dem endelig har funnet det vil dem nok si i fra til kjent og kjær at det finnes eks her. Det er heller ikke snakk om ''å få bruk for'' alle forumene. mange av forumene kan stå stille i lang lang tid før dem blomster opp. men skal det blomstre må du først så et frø.

 

derfor har vi laget alle forumene her.

dette vil gjøre det lettere og mer ryddig etter hvert som forumet vokser.

 

Forumet er såpass oversiktlig så jeg tviler på at noen vil føle at dem har rotet seg bort på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Haakon Angel

Saken er at dette forumet skal være for absolutt alle.

Forumet er ny-oppstartet og derfor er det heller ikke kommet så mange hit.

 

vi har mange forum her som mange har letet etter. å når dem endelig har funnet det vil dem nok si i fra til kjent og kjær at det finnes eks her. Det er heller ikke snakk om ''å få bruk for'' alle forumene. mange av forumene kan stå stille i lang lang tid før dem blomster opp. men skal det blomstre må du først så et frø.

 

derfor har vi laget alle forumene her.

dette vil gjøre det lettere og mer ryddig etter hvert som forumet vokser.

 

Forumet er såpass oversiktlig så jeg tviler på at noen vil føle at dem har rotet seg bort på noen måte.

 

 

som jeg skulle sagt det selv...:D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

 

men de som virkelig er intresert i 128 Coupe de leser det, de andre bryr seg ikke uansett. bare vent å se så skal du se at det finnes flere en deg. det er flere brukere en de som finnes på zatzy skjønner duuuu... bare vwaudi-club norge har 3000 medlemmer.. ikke alle er på nett med mange! videre er det også flere fra andre merker, men et slik forum vokser ikke over natta. spes ikke med ikke så kjente bil merker.

 

Och med detta vill du säga vad?

Att det finns stora bil sidor i norge?

Eller att du gillar Zatzy?

Jag har inget med Zatzy att göra om du tror det...

Hur som helst så tvivlar jag inte på att er sida kommer bli stor men jag tycker att det vore smartare om man nu inte hade flera under forum för varje modell...

M.V.H Jimmy Särås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Särås

 

Och med detta vill du säga vad?

Att det finns stora bil sidor i norge?

Eller att du gillar Zatzy?

Jag har inget med Zatzy att göra om du tror det...

Hur som helst så tvivlar jag inte på att er sida kommer bli stor men jag tycker att det vore smartare om man nu inte hade flera under forum för varje modell...

M.V.H Jimmy Särås

 

nej... at det heller inte finnes noe skandinavisk her... kun, svensk eller norsk... jeg liker zatzy og ronnie jeg! ikkeno med det..

tror ikke du har noe med zatzy å gjøre heller...

 

 

;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har skjønt det! ;)

Vet ikke om dere andre ikke helt skjønner hva vi mener, eller om dere bare ikke trur det er bedre sånn.

Men det er faktisk sånn at folk rett og slett ikke gidder å lete etter interessante/morsomme innlegg. Og da blir det heller til at hvis jeg skulle hatt en morsom historie om bilen til muttern, så hadde jeg ikke giddi å lagt den på Mercedes>C-Klassen nettop fordi jeg visste at da ville bare noen få Mercedes fans eller C-Klasse fans lest den. Så ender det med at alt havner i Off Topic eller i en generell del av forumet. Og da trur jeg det vil bli en dårlig vane etter hvert.

Husk at det er veldig mulig å ha for mye av det gode...

 

For å ta enda et eksempel, se på bil-forumet på http://www.sol.no

Der har de liknende system for alle bilmerker, men ikke for hver modell. Der er det sånn at 98% av de interesante innlegg kommer under den generelle delen Bil . Det er også noen på de forskjellige bilmerke delene, men så har disse også ikke oppdelinger for hver modell, og det blir da litt lettere.

 

Hvis det ALDRI kommer til bli forandringer på den måten jeg ville hatt det, så bare si ifra så skal jeg holde helt kjeft... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår