Slim! Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Mr.Stream Ja kan så si. Men MB er og blir Taxi. Ikke helt min stil. Til en viss grad så er det jo det, men selv er jeg kjempeglad i alle Mercedeser større en E-Klassen (og medregnet). Selvom det er litt taxi. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Går en A8 4.2 med S8 hjul i Drammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Mr.Stream Ja kan så si. Men MB er og blir Taxi. Ikke helt min stil. Kebabracer er vel mer din stil ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Ascona Kebabracer er vel mer din stil ja. Min og faktisk... Det er også et ord om heter mi*****lse, men som sagt så er jo aldri noen det da!!!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Tid er viktig :D :rolleyes: Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 er ganske syk den der kvernelands taxien litt kult at en slik bil kjører s.l =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
900i-2.1 Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 "Verdens råeste taxi" fra Frankfurt utstillingen (fra http://www.dinside.no/php/art.php?id=93100) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Mr.Stream Hva med denne MB S'en? Går i Stavanger som taxi. Umbau? Ser ut som en Tanks med en kraftig facelift, sånn som Diana RossNæss(e). Den Jaguaren er en lang utgave som forhandleren ikke klarte å bli kvitt. Går mye av den forrige S-Klasse som Taxi i Oslo, men ikke så mange av den nye, kanskje ikke så rart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by fcuk Den Jaguaren er en lang utgave som forhandleren ikke klarte å bli kvitt. Regner med budene hagler inn, etter å ha grisekjørt den ordentlig på drag.. :rolleyes: Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by fcuk Går mye av den forrige S-Klasse som Taxi i Oslo, men ikke så mange av den nye, kanskje ikke så rart? Forrige S-klasse er jo mye mer bil da.. en 600 av forrige modell, altså 140 hadde vært ganske fett å ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Næsh, nyeste s klassen er fineere enn den gamle da.. (220) Selv synes jeg CL er den fineste av dem de har nuh.. Litt småfiks som kunne blirr endra på den men. (større eksos rør bak) Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by fcuk Umbau? Ser ut som en Tanks med en kraftig facelift, sånn som Diana RossNæss(e). Stemmer at denne er umbau. Er den gamle typen som har fått den nye fronten. Med sota frontlykter og 8x18" og 9.5x18" skrudde MAE felger. VAR veldig pen da han fikk den. Dette er en gammel type S320. Han hadde også en original S250D tror jeg det var. Var i alle fall en diesel. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by sheriff Næsh, nyeste s klassen er fineere enn den gamle da.. (220) Selv synes jeg CL er den fineste av dem de har nuh.. Litt småfiks som kunne blirr endra på den men. (større eksos rør bak) Nye CL 65AMG har nok løst blant annet det.. Fortalte jeg forresten at jeg snart blir nødt til å ta meg en tur med en sånn? Kjøre ca 100 mil med den.. blir nok kurant det.. blir vel den første i Norge vil jeg regne med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg