Franktank Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 vurderer å kjøpe en 70. mod chevrolet impala:) så sa selger at han hadde bygget om til skivebrems fremme, og sa dette ikke trengte noe godkjenning, stemmer det? det er også satt i en motor(350) fra en annen bil, hva må jeg gjøre da? med tanke på godkjenning osv. Takker for all hjelp!:) Siter - 91mod. Ford Sierra 2.0 DOCH (Solgt) - 91mod. Audi 100 2,3E (Solgt) - 90mod. BMW 520i (Til salgs) - 04mod. Audi A3 1,9TDI (Nåværende bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Hvis du tør er Biltvilsvinet eller Satans Uvesen som noen av oss foretrekker å benevne de et fornuftig sted å starte. Hvis ikke er http://www.amcar.no folk som trolig kan hjelpe deg. De lever og ånder for bilene og å bistå dems eiere. :chevy :hellothere: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Franktank Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Takker:) men har sett påbilen å det var ikke som jeg forventet.. så blir ikke denne uansett, får vel se videre:) Siter - 91mod. Ford Sierra 2.0 DOCH (Solgt) - 91mod. Audi 100 2,3E (Solgt) - 90mod. BMW 520i (Til salgs) - 04mod. Audi A3 1,9TDI (Nåværende bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg