sandviper Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Har akkurat motatt facelift lykter til 1997 A4, har hørt jeg trenger kontakter i tillegg, noen som har best nr på disse? Noe annet som trengs? Har noen bilde av eller how2 guide på montering av lysene. Hvor mye metall og hvor det må kappes? Siter Volkswagen Passat 2006 2,0TDI 4M HighSuzuki Swift 2009 Willys Overland pickup 1954 mod X Jeep Grand Cherokee 99 3,1 TDIX Jeep Grand Cherokee 95 5,2 V8 X Jeep Wrangler 97 +4" 33" ARB F/R X Opel Vectra 97 X VW Golf 85 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voffe Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Q: Hvordan montere facelift lykter på B5 (95-99)? A: Guide med bilder finner du her: http://www.bilforumet.net/showpost.php?p=58986&postcount=1 (Takk til erling) På baklysene er det plug-n-play :) :) Siter 2000 Audi A4 1.8TQ Avant (snart) 2000 Toyota Celica T23 GT (Til salgs) x2005 Toyota Corolla 1.4TDI x1995 Audi A4 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Du trenger ikke kontakter. Du bare klipper den gamle og setter kabelsko på ledningene, og stapper de inni kontakten i nye lykta. Så er det gogang. Det gjorde jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandviper Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Prøvde guiden tidligere, da funket den ikke. Men ser den er oppe og går nå, takk uannsett. Kabelsko kan jo se ut til og funke ja. Har du koplings skjema eller prøvde du deg bare frem? En ting til jeg har lurt på, går bilen igjennom PKK med facelift lykter? Siter Volkswagen Passat 2006 2,0TDI 4M HighSuzuki Swift 2009 Willys Overland pickup 1954 mod X Jeep Grand Cherokee 99 3,1 TDIX Jeep Grand Cherokee 95 5,2 V8 X Jeep Wrangler 97 +4" 33" ARB F/R X Opel Vectra 97 X VW Golf 85 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Har snakka med folk som har facelift, og biltilsynet har ikke sagt noe, om du tenker på eu kontroll og visning. Bare gjør det skikkelig og still NED lyktene dine. Ikke la de lyse opp i himmelen. Angående skjema, jeg bare prøvde meg frem. Kobla på lykta en og en og så hvilken så lyste. Park lys, fjernlys osv. Bare sørg for å få jordinga på plass. Brukt et voltmeter:) I mine lykter var det lagt opp ledninger inni til aut. justering, den bare lot jeg være, den skal ikke kobles opp om du ikke har motorer i lyktene. Prøvde å lete på pcen etter skjema jeg lagde til mine lykter, men finner det ikke.. beklager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Om du gjør et søk på google finner du en guide som ligger på auiclub dk eller noe sånnt. Der ligger det en komplett guide, med delenr. på kontakter. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg