begenes Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Noen som kjenner til om det er mulighet å bygge om fra 4-bolt til 5-bolt? Har så sykt lyst på de nye RS4 felgene. Eller kanskje om noen vet om det går an å få tak i dem med 4-bolt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Kommer an på hvilken bil du har, og om det er quattro eller ikke. Går an ved å bruke deler fra S2 om du har quattro, og A4 om du har FWD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
begenes Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Har en Audi 80, 2.0 1992. mod. Så den har vel FWD. Hadde egentlig håpet på å få tak i de felgene uten å måtte bygge om. Er jo litt stress. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Forferdelig dårlig utvalg i 4x108-felger, men finnes jo en del som har bygget om til 5x112. Dog litt arbeid med det. Kjenner ikke til A4-greiene som vidder nevner, og usikker hvordan det blir siden 80'en din antageligvis har trommel bak? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
begenes Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Har faktisk skiver bak. Den ble importert fra Tyskland for en tid tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 kan bruke deler fra s2 ja om quattro, skiver bak om du har trommel kan du hente fra a4. Selv så skal jeg prøve å bruke delene fra a4 quattro. Noen mener dette ikke går, men fant en side som ramste opp hva jeg trengte. har komplett understell. Noen som har formening om dette? Det finnes en del brukbare 18" felger i 4x108, så det er ikke fritt for fine felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Ser for meg at det er utrolig mye enklere å bruke deler fra S2, da det er samma bilen og understellet. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
objerkis Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Får også spacere fra 4*108 til 5*112, du kan prøve å høre med der de selger felger om det er å få tak i godkjente:chevy Siter Competition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Har sjekket dette tidligere i år, og det finnes ikke å få den felgen med 4bolt :( så du får vel bygge om. Om du bygger om så må du fortelle oss hva det koster da :) Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Får også spacere fra 4*108 til 5*112, du kan prøve å høre med der de selger felger om det er å få tak i godkjente:chevy De spacerne vil jeg gjerne se... Det er fysisk umulig å få festet felgen med mer enn tre bolter, da hullene overlapper hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
objerkis Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 De spacerne vil jeg gjerne se... Det er fysisk umulig å få festet felgen med mer enn tre bolter, da hullene overlapper hverandre. Sier bare hva jeg har hørt, og det var at det gikk akkurat fra 4*108 til 5*112. men om jeg tar feil så beklager jeg på det sterkeste, så får du heller skyte meg en gang. Siter Competition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg