Kr0lle Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Litt flere bilder hadde vært greit ;) Vurderer noen av tingene, men vil helst se hva jeg byr på skjønner du ;) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 hva skal jeg bilde av. og no av det er nytt da så produkt bildene er grei også :p Men jeg kan ta bilder på bestilling :p Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Bare glem det, fant bilder av det jeg var interesert i ;) Er det krom eller sorte panserløftere? (er kanskje interesert, må bare få bilen min først selv ;) ) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 det er blanke løftere :D Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 rattet er ikke solgt bilde Hva skal du ha for rattet? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 nesj er nytt da så 1500 med boss.. dele frakt? Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 hm, åssen type frontlys og blinklys foran har du? Litt vansklig å se på bildet ;p Og pris sånn ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Hvor mye skal du eventuelt ha igjen for hele bilen? Og hva er det som mangler for at den skal bli kjørbar og få skilter på den, og hva må gjøres for at den skal bli strøken igjen? EU-godkjent? Original GTi? KM-stand? "Popperkit" montert og i funksjon på dørene? Mange spørsmål, så du får bare svare etter beste evne:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Hei du jeg har solgt juster bare så er ikke demepere på den. Mangler 2 årsavgift Eu ok før jeg tok den fra verandre pga gamle eier hadde hoppa over det:D men må eu godkjennes igjen for og få skilter. Det som mangler er stort sett lakk. Litt pussing. Pop er ikke monter. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 hm, åssen type frontlys og blinklys foran har du? Litt vansklig å se på bildet ;p Og pris sånn ca? er klare lykter fremme. Blinklys der har jeg ikke lenger.. :p dem lysa er ikke helt 100 tror jeg skal få sett på dem i påsken og kommet med en pris.. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Gode muligheter for bra priser nå føler jeg.. Da jeg trenger penger til påske :p Hheh Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 hehe! Er interessert i emblemfri grill og fronlyktene.. Så sant prisen er grei og andre kontoen min ikke er helt skrapa ;p komme med noen priser ^^ Er det sentrallås på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 hmm dem skal jeg få sett på i løpet av kun kort tid så skal jeg få mekket en pris etter det.. Sentralås har nok ikke denne kjerra hørt om :p Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Hei du jeg har solgt juster bare så er ikke demepere på den.Mangler 2 årsavgift Eu ok før jeg tok den fra verandre pga gamle eier hadde hoppa over det:D men må eu godkjennes igjen for og få skilter. Det som mangler er stort sett lakk. Litt pussing. Pop er ikke monter. Skal tenke litt på saken jeg, så kan jeg komme tilbake til deg om det er interessant:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg