wabby Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Spec: Jetta II GT 1.8 Mekanisk I. Starter uansett når den er kald. Når den er varm så klarer nesten ikke starteren å dra motoren, virker som det er sykt høy kompresjon. Batteriet er av type Varta, gelebatteri. Dynamokabel er byttet og lader på 13.9V. Byttet batteri for litt siden da den ene cellen var gåen. God jording. Hadde samme problemet med bilen før jeg bygde den om til GTI og. Da var det annen maskin og annen starter... Forslag ?? Vurderer et Optima batteri, men om det går også til helvete etterhvert så vil jeg ikke. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by wabby Spec: Jetta II GT 1.8 Mekanisk I. Starter uansett når den er kald. Når den er varm så klarer nesten ikke starteren å dra motoren, virker som det er sykt høy kompresjon. Batteriet er av type Varta, gelebatteri. Dynamokabel er byttet og lader på 13.9V. Byttet batteri for litt siden da den ene cellen var gåen. God jording. Hadde samme problemet med bilen før jeg bygde den om til GTI og. Da var det annen maskin og annen starter... Forslag ?? Vurderer et Optima batteri, men om det går også til helvete etterhvert så vil jeg ikke. jeg tror at det Startern din som gåen. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Det er kun starteren du har problemer med? Bilen drar som den skal? Motoren skal vel gå lettere rundt når den er varm?? Kommer egentlig ikke på noe utenom at hvis motoren har skjært seg, så går den greit når den er kalt, helt til stemplene utvider seg av varmen. Hvordan er drifts-tempen på bilen? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Driftstemp normal. Olje temp 95 - 105 c avhenging av kjøring. Går som et skudd. 180km/t uten prob. Trur ikke stareren er problemet. Men lurer på om Gelebatterier ikke er glad i veldig varme omgivelser.. . Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg