Boraracing Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 ABS`en virker ikke på min S4, også lyser ABS lampa. Noen vanlige typiske feil på disse, eller kan det være alt mulig? Også et spørsmål som har blitt tatt opp før. Passer ikke komplett sett med S6 skiver, calpiptere og dempere rett over på S4`en? Sitter UFO skiver der nå, men må byttes ut. Håper noen kan hjelpe, på forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 ABS`en virker ikke på min S4, også lyser ABS lampa. Noen vanlige typiske feil på disse, eller kan det være alt mulig? Også et spørsmål som har blitt tatt opp før. Passer ikke komplett sett med S6 skiver, calpiptere og dempere rett over på S4`en? Sitter UFO skiver der nå, men må byttes ut. Håper noen kan hjelpe, på forhånd takk vil gjerne vete dette ej også, frå nåken so veit det garrantert, skal til å gjer dette på 200en min, må hjularger skiftes, passer abs sensor, ? det hitt skal være bolton Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 ABS feilen kan vare en føler som er gåen. Ville stikki på et verksted å sjekket med VAG-COM, da får du vite hvem føler evt som er feil så er det bare å bytte. Er det ikke en av de kan de hvere styreenheten, dårlig kontakt eller gåen. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Pleier vel som regel å være en av følerne foran som er feil. Gjør som vx2go sier :-) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boraracing Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Også en ting til. Må bytte støtdempere bak, men der går det inn en slange med bremse veske, hva er det godt for a? Trenger jeg disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Har du et bilde? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boraracing Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Fått høre at det no sånn nivå regulering? Trur jeg fjerner det greiene der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg