Vegard_h Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Har en Golf 2, 1991/1992 modell. Prøvde bare badre eksospotte, men passet ikke. Så jeg vurderer å kjøpe meg et effektanlegg, altså hele røret tenkte jeg på. Fra grenrøret og helt bak. er det noen som kan hjelpe meg med å gi meg linker eller si hvor i Norge en kan bestille noe slikt? Og vil det hjelpe på lyd osv? Vegard. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 som det sto i en annen tråd her.. torshov bilrekvisita og bilxtra selger simons effektanlegg:) Både ser og høres bedre ut:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Det er vel cat-back eksossystem du snakker om Svends3n, og ikke helt fra eksosmanifolden. Allikevel har du vel strengt tatt bare standard eksosmanifold og ikke noe grenrør Vegard_H, og effekten vil da uansett utebli. Derfor kan du bare gå til innkjøp av f.eks et Simons cat-back eksosanlegg fra Torshov eller lignende butikker. Lyden sammenlignet med originalt vil nok være noe dypere, som selvfølgelig kan være gromt. Allikevel vil jeg be deg være forsiktig med åpent luftfilter i tillegg til effektanlegg, ettersom 90% av golfeiere ikke aner hvordan man får mest mulig effekt ut av et slikt filter, og bare plasserer det slik at det suger varmluft fra motorrommet istedenfor kald luft, som er det ideelle. Lykke til :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_h Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Okei :) takker! Trur jeg har sett et rimelig effektanlegg i den butikken eller noe, rundt 5 tusen.. Men det går ikke ant å kjøpe et grenrør? Fant et ista, til 7 - 8000kr.. Tenkte å sette på effektanlegg, skifte grill og større felger! Artig å prøve :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Selvfølgelig kan du kjøpe deg et grenrør, men du må vurdere om du virkelig vil bruke så mye penger på det.. Du vil jo ikke få effekten fra en GTI 16v med bare et grenrør og effektanlegg uansett, så hva med å prøve å få tak i en slik motor istedenfor? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_h Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Er ikke fult så dumt d ass! :) Får høre og se litt i rundt, finner jo alt på internett idag.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg