Gå til innhold

Fjernstyrt sentrallås?

Ranger emnet


[JR-Performance]

Anbefalte innlegg

vet det går ann å få slike ettermonteringskit for fjernstyrt sentrallås.... univerale greier..

 

meeen, virker dette på golf3`?... vakumtull på sentrallåsen?..

 

eventuelt et kit som er tilpasset mk3?

 

takker for alle svar!

 

Mvh J.R.

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, så det hadde noen universalgreie på bilxtra også.. stod det fantes til forskjellige biltyper..

 

men tenker liksom på det vakum greiene, det må jo være et slags relé som styrer hele driten...

 

og det skal/bør vel blinke i bliklysa når du åpner, lukker osv..

 

ingen som har montert noe slikt selv?

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nett kjøpt slikt universalt.

har ikke montert det, men satser på at det fungerer selv om det er vakumstyrt sentrallås.

du kan jo kjøpe på QXL, er ein del billigere der.

kjøpte mitt der av "drast" på QXL, hadde fått veldig mange gode tilbakemeldinger og har hørt at han følger bra opp selv om det er på auksjon. han er faktisk medlem her òg.

VW Golf 3 1,9 TDI (solgt)

Saab 9-3 2.2 TID (solgt)

VW Golf 1.8 T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nett kjøpt slikt universalt.

har ikke montert det, men satser på at det fungerer selv om det er vakumstyrt sentrallås.

du kan jo kjøpe på QXL, er ein del billigere der.

kjøpte mitt der av "drast" på QXL, hadde fått veldig mange gode tilbakemeldinger og har hørt at han følger bra opp selv om det er på auksjon. han er faktisk medlem her òg.

 

Hadde vert fint om du gav en tilbakemelding på hvordan det gikk, når du har fått montert det!

og hadde han flere auksjoner han karen?

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du er elektrolærling bør det no ikkje vere noe problem for deg.

eg har bare allmen/idrett videregående med realfag så du ligg nok bedre ann enn meg. men såg no ikkje så komplisert ut så trur nok at eg skal greie det fint. å då bør i vertfall du greie det!! eineste du treng å kunne er å lese eit koplingsskjema og vite ka som er ka.

VW Golf 3 1,9 TDI (solgt)

Saab 9-3 2.2 TID (solgt)

VW Golf 1.8 T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1793819']vet det går ann å få slike ettermonteringskit for fjernstyrt sentrallås.... univerale greier..

 

meeen' date=' virker dette på golf3`?... vakumtull på sentrallåsen?..

 

eventuelt et kit som er tilpasset mk3?

 

takker for alle svar!

 

Mvh J.R.[/quote']

 

Jeg monterte dette på en Golf en gang.

Mener å huske det var denne typen: http://www.bilmateriell.no/abnews/templates/?a=94&z=2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Heihei! jada det kom til slutt. bilmateriell hadde det ikke på lager.

 

men har motatt og installert ja!

 

var VELDIG enkelt! bare kopla en liten boks mellom koplingene på sentrallås enheten bak i bagasjerommet! plug&play gjort på 6min!

 

eneste jeg savner er at det ikke blinker i lysa når jeg åpner/lukker.... men jeg kjøpte med en slik ''summer'' som piper i stedet. duger det. men fikk med ledninsnett slik at viss jeg vil så kan jek kople meg innpå det orginale ledningsnettet i bilen og inn på blinklysa. men det orker jeg rett og slett ikke;)

 

men som sagt! anbefales til alle som vurderer fjernstyring!

kosta rett under 1500kr inkl. frakt.

 

jeg bare sendte de en mail og sa hvilken bil jeg hadde, og at jeg ville ha spesialtilpasset fjernstyrt sentrallås til min bil!

 

Mvh. JR

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår