Gå til innhold

Billige forsterkere, mobilsentrum???

Ranger emnet


ThoooR

Anbefalte innlegg

Originally posted by Moj0^

 

Det er derfor jeg sier dette. Mange kjente og ukjente prdusenter av bilstereo i dag oppgir watten ved 6 ohm stabilitet. Derfor er man nødt til å regne om dette til 4/2 ohm som er det mest brukte på bass høytalere i dag. Samme som med peak watt og Rms watt. De oppgir ALT i feil grad. En ting, når du skal kjøpe forsterker/høytalere etc til bil. gå etter prisen, og evnt sikringen! Det er det som avslører produktets kvalitet og effekt!

-Moj0^-

 

Jeg har nå sett forsterkere med sikringer som ikke er koblet til som bare sitter som pynt på chassiet på forsterkeren doh Ble ganske imponert da..

 

Skal du ha en forsterker som du er usikker på om holder mål så spør her eller på forumet på dbdragracing.no

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ALJ_GSi

glem alt det som har med watt å gjøre. forteller bare havparten av hvordan forsterkeren er. viss man skal sammen ligne forsterkere på watt burde man måle begge under like forhold. som oftest er de wattene som presenteren på billige forsterkere målt i labb med 30v støm i et par sekunder før den begynte å brenne. godt eksempel på det er en zapco forsterker på 2x75w som jeg har på jobben. den driver lett 2 strokere. det hadde ingen av de på mobilsentrum gjort.

 

vent heller en lønning og kjøp deg noe litt ordentlig, da vil du bli mer førnøyd i lengden.

 

Zapco er gromt ! Feteste forsterkeren jeg har sett er gode gamle Rockford Power 50.1 1x50W i 4 ohm.. Fysisk størrelse som et halvt A4 ark når man tar av endestykkene.. Virkelig effekt i 1 ohm ca 1000 seriøse watt. En sånn forsterker og 4 stk 12" på den og det trøkker noe helt vanvittig... Vil ha vil ha vil ha en 50.1 som jeg skal henge på veggen :D

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nilssolli

sjekk dynabel.no for billig BRA bilstereo

 

Allerede foreslått..hehe.. virka ikke som det fristet ;P

 

men enig med deg.. billig og bra.. sjekk ut eltek

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår