octoplex Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 bilen min starter opp helt greit, men så fort jeg trykker inn gassen dør den ut med en gang.. den ser ut til og få alt for mye bensin. noen som har peiling på hva det kan være? :: Motor 2,3L 5cyl, 10v, mekanisk insp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flipp Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Sliten luftmendemåler eller lambda sonde hvis det er det på bilen kanskje? Siter [ ] 90 Audi 80 Quattro [x] 85 Toyota Tercel, [x] 85 Audi Coupe Quattro, [x] 72 Opel Manta A, [x] 88 VW Golf 2 Syncro, [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 sjekk slangen som går fra luftmengde måler, til innsuget, og se om den står skikkelig på i begge ender. Har vært borti det samme mangen ganger, men da med opel Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octoplex Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Sliten luftmendemåler eller lambda sonde hvis det er det på bilen kanskje? jepp, jeg har det men har sjekka:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octoplex Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 sjekk slangen som går fra luftmengde måler, til innsuget, og se om den står skikkelig på i begge ender. Har vært borti det samme mangen ganger, men da med opel ja, den står fast i begge ender.. så er ikke det som er problemet heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flipp Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Er luftfilteret bra da? Siter [ ] 90 Audi 80 Quattro [x] 85 Toyota Tercel, [x] 85 Audi Coupe Quattro, [x] 72 Opel Manta A, [x] 88 VW Golf 2 Syncro, [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octoplex Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Er luftfilteret bra da? ja, luftfilteret er omtrent nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg