evil-twim Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Nettopp byttet over en b19a fra en 360 til en 340 siden toppen hadde sprukket i 340'en. Fikk inn alt og startet den, og den gikk akkurat som den gjorde mens den satt i 360'en. Brukte svinghjulet, clutch og clutchhus ifra den nye motoren. Problemet kom da jeg skulle sette den i gir og begynne og kjøre. Kan tråkke inn clutchen uten noe problem, men når jeg setter den i gir er det som om det er noe som skurer, og så fort jeg begynner å slure den i gang høres det ut som ett takras fra clutchen. Bilen går fremover, men turte ikke kjøre mer ett en par meter Hva kan være feil? Lurte litt på utløserlageret, men siden lyden ikke er der før jeg setter den i gir, så ble jeg litt usikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 du har vel sotte selve clutchlamellen feil vei :P, slik at når du slipper clutchen så tar den delen på clutchlamellen som stikker ut (der demperfjærene sitter) i svinghjulet, derav mange spennende lyder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Tok ikke av trykkplate og lamell fra svinghjulet. Og det fungerte tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg