Volvo-Racer Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 behold fronten da:) er jo nesten ingen med AM front på sortland:( eller er fronten komplett? Fronten er komplett ja.. Men, jeg liker ikke us fronten så godt. Er ikke mange på sortland med runde lykter heller da.. :sombrero: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Fronten er komplett ja.. Men, jeg liker ikke us fronten så godt. Er ikke mange på sortland med runde lykter heller da.. :sombrero: Runde lykter hørtes bra ut:D hm.. skal ha for fronten? viss du ikke gir den bort:P Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Runde lykter hørtes bra ut:D hm.. skal ha for fronten? viss du ikke gir den bort:P Tro meg. Jeg gir ikke bort en strøken US front! :boxing men ikke mer snakk om det i tråden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 ok. Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Funket "hypersuperdritmaskin" ?:p Eller verka den anda ? :) Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 er fornuftig du:thumb runde lykter og ikke usa front:) Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Funket "hypersuperdritmaskin" ?:p Eller verka den anda ? :) Har ikkje prøvd den borremaskinen. I frykt for å ødelegge den å! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 er fornuftig du:thumbrunde lykter og ikke usa front:) Hehe, takker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Denne bilen blir sikkert strøken en vakker dag (ser litt stusselig ut nå da :) ) men ang alu panser, hvor mye vekt sparer man på det?? lurer bare på om det er verd stresset og pengene å skaffe et. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Denne bilen blir sikkert strøken en vakker dag (ser litt stusselig ut nå da :) ) men ang alu panser, hvor mye vekt sparer man på det?? lurer bare på om det er verd stresset og pengene å skaffe et. Hehe, ja. En vakker dag! :) Var ute å veide det nå, veier 10,6kg.. har ikke veid org. men tror det veier ca rundt 20kg.. Jeg ville ha skaffet meg det, nå som jeg vet hvor lett det er. Om jeg ikke hadde hadt det da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Så det var en svenske som solgte noen slike. men tror det partiet hans er tomt nå.. dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Så det var en svenske som solgte noen slike. men tror det partiet hans er tomt nå.. dessverre. var en på tpc forumet som holdt på selge noen nye ja, hadde visst et igjen sist jeg så annonsen. (i uka her) er jo ikke hver dag man kommer over helt nye heller.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Nei stemmer . det var nok der jeg og så det.. så bra ut! er ikke hver dag man ser slikt nei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slpmountain Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 har du tænkt på farge..?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Tja, jo.. nei.. :P Er ikke helt sikker på hvilken farge den skal få.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg