Gå til innhold

noen som har forslag til sub? ca 1000wrms

Ranger emnet

jsolg

Anbefalte innlegg

noen som har noen gode forslag. er på ute etter trøkk i bilen. det er en mercedes 190d har åpent hull gjennom hattehylla. det jeg trenger er en sub på 1000wrms + -. jeg har lurt litt på

Cadence Super tx-12 2x2ohm

http://iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=10182&PHPSESSID=b9c10bd2abcacf07fcaf8c5416532535

og

GZ Hydrogen 12" 800wrms

http://iceaudio.no/?func=vareinfo&vnr=17015&PHPSESSID=923bcac8922326a4aace00b6f903112c

noen som har noen bedre forslag? eller gir disse masse trøkk? hvem av de er evt. bedre enn den andre. og kom gjerne med andre forslag.

(jeg har en liten knapp på GZ`n, så da spørs det om noen kan overtale meg)

Mercedes 190e 2.0 -91

Mercedes 190e 2.3-16v -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er ikke pioneer 2x4ohm spoler? dermed går den jo ikke til forsterkeren. :S

Som jeg forstår så har du mulighet for 1ohm?

Da kjøper du 2 stk pioneer. som du først paralell kobler spolene på hver sub, så paralell kobler du igjen subbene. Da har du 1ohm!

Det er slik jeg har jort det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er testa til 1200rms i 1ohm. hvis jeg skal ha 2 pioneerer som helst skal ha 1000rms ver, blir det ikke litt lite?

Skal ha 1000 watt? hehe.. høytaleren tåler å få 1000watt betyr det.

Du får bra trøkk med de 1200 wattene du har og mate de med. Har hørt en slik pioneer på mye mindre watt en det du har, og det trøkka faktisk bra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er litt skeptisk der. vil tro at en sub som blir matet med 1200w trøkker mer enn 2 som blir matet med 600 hver, men jeg vet jo aldri. har fått et tilbud om en brukt SPL 77f 12" noen som har prøvd denne og kan anbefale den?

Mercedes 190e 2.0 -91

Mercedes 190e 2.3-16v -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider