tobbern Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 har tenkt og kjøpe så kalt in dash 7" lcd med en portabel dvd spiller til bilen..spørmålet mitt er følgende.. Hvordan monterer man dette i forhold til høytalere som er i bilen allerede? Har standard anl. (2 foran,1 i hver dør og 2bak)+2 9x6" ultimate som drives av sony xplod eff. forsterker og 2x 10" sub drevet av sony xplod eff. forsterker.. Har liksom lyst og få ordentlig lyd både når jeg bruker den til film eller spiller cd på den sånn ser dvd spilleren ut bak: specs: Key Specifications/Special Features: DVD,VCD,DVCD,CD,MP3,CD-R,CD-RW compatible New Resume Memory Function on DVD & CD New MP3 Program Play Multiregion DVD - ALL REGION Front Panel A/V Inputs On RCA's Metal on front panel & VFD display Multiple language menu Multiple subtitle Multi angle/view/zoom 4 speed scan Multi level fast forward/reverse Direct access track & program selection Digital Electronic anti-shock system PAL/NTSC color system Video/S-video/Dolby Digital coaxial outputs Variable Pre-amp Volume Adjustable By Remote Control (.6 Volts~1.2 Volts) Dolby Coaxial Digital Output For (SPDIF/RAW Or SPDIF/PCM) Dolby Pro-logic/DTS Compatible 500 Line High Resolution Output RCA's inputs for video games Auxiliary Switched Headphone Output Electronically switched from remote 12-Volt Output Trigger For System Power-up Dimensions:220X170X55(mm) er litt ny til dette... Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 vet at det ikke er så mange som driver med dettte i norge men det er vel noen bil-stereo entusiaster som kan litt om dette -tobias:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScoopeX Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 ser den har input så du får kjøre signalet fra cdspilleren feks inn i dvd uniten, så til forsterkeren kanskje? edit: hvis det ikke er skjermen vi ser bilde av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 er ikke så vanskelig. du må bare ha en AUX inngang på spilleren din,kobler lyden 2 kanaler fra dvd spilleren inn på AUX inngang,da kommer lyden inn på hovedenheten som igjen fordeler den til forsterker/høytalere. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 lcd skjermen kommer til og ta plassen til cd-spilleren min siden den er in-dash....lurer bare på hvordan lcd skjermen ser ut bak..(hva den har av utganger og innganger) blir det vanskelig og få til lyden hvis jeg ikke har en vanlig cd-spiller også? jeg er litt treig ;) Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScoopeX Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 hvor du kjøper skjermen fra da? utlandet eller? hadde vært kjekt og hvite hvilken modell lcd skjermen er :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 står ikke stort om merke på skjermen.. Main Features: -TFT Active Matrix Mobile LCD Monitor -Use Panasonic 7" TFT LCD display panel -Super High quality Picture: 1480 (H) x 234 (V) -16:9 screen perfect for watching movies -Wide viewing angle (L/R: 60 degrees, U/D: 20 degrees) -Front control of color/brightness/contrast -Full remote control -NTSC/PAL auto switchable -Power supply: 11-15V DC -Power consumption: 7W -LCD Dimensions: 190 x 140 x 30mm den er 7" in-dash ihvertfall Bilde: Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScoopeX Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 ok, den der er veldig kjent blant alle som styrer med data i bil osv. selger de på feks dccustoms osv.. skal sjekke ut den.. skal du ikke ha den vanlige bilspilelren din, men erstatte den med denne skjermen og bruke dvd spilleren som cd spiller da? hvilken bil skal du ha den i? mange biler har noe "dilldall" som oppbevaringsrom osv for og skule et us dobbel Din stereo "hull", kanskje bilen din har dette så du fortsatt kan ha spilleren din der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Den så virkelig ikke dum ut den skjermen der!! yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 skal ha den i en corrado.. her er bilde av interiøret.. noen som har ideer om hvor cd-spillern skulle stått hvis lcd står der hvor cd-spilleren står nå? og et bilde av baksiden av cd-spilleren(den er kjøpt i usa..har overgang til iso standard) hadde tenkt og kjøre bare lcd og dvd men hvis dette ikke går så bra pga. lyden så må jeg jo smyge cd-spilleren eller noe jeg kan fordele lyden ut til høytaleren med... Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScoopeX Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 ok, du har ingen dobbel din plass :P klart det går strålende og bruke dvden som som cd spiller ja :) spes hvis den dvd spilleren kan spille mp3 cder, par hundre sanger på en cd ,med fjærnkontrol til dvd spilleren blir det gennialt :O bare og plugge video out inn på video inn på lcd, og dvd spilleren har garrantert audio out som du kopler til kabelen som går til forsterkeren nå. elelr har su 2 kanaler til forsterkeren nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 har 2 9x6" som drives av den ene xplod eff. forsterkeren og 2 10" jl audio som drives av den andre xplod eff. forsterkeren.. bare lurte på hvordan jeg skulle få lyd i de andre høutalerne(de orginale) mvh -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScoopeX Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 hmm, da må du nok inn med en forsterker til de, g så "forgreine" rca pluggene til forsterkerne .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomi Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 hvor mye ca koster en sånn lcd-skjerm? og hvor får jeg tak i det? Siter - Audi A3 1.9Tdi SB 2005 + BMW 3.16iA 1.9 1999 (solgt) + Audi A4 2.0 2001 (solgt) + Honda Accord 2.0 1995 (solgt) + Mazda 626 2.0 1986 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 hadde kanskje tenkt og ta inn ett større kolli(3-5stk eller mer) og selge videre her i norge postoppkrav...noen int. i noe sånt? ville lagt prisen for in-dash skjermen på ca. 3400kr også kunne jeg også tatt inn dvd\lcd pakker for 4500kr.. bare en tanke..du betaler altså ikke før du har produktet i hånden... mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg