Gå til innhold

Noen gode råd om en fet familie bil som er driftsikker?

Ranger emnet


Eirik jarl

Anbefalte innlegg

hei jeg har en opel vectra a 1990 mod. og har planer om å kjøpe meg en ny bil i stasjonsvogn! prøver å finne en i tdi!

 

jeg har kikket på volvo v40, bmw 520, mercedesbenz e og c klasse, subaru forester! pris klasse jeg kikker på er rundt toppen 150.000 kr. helst under!

 

mange sier at bmw 520 har dårlig motor når det gjelder kjøre lengde på over 200.000 km

 

og volvo ikke er som volvo lenger! stemmer det ?

Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare en ting: Mitsubishi Galant Avance STV. Deiligere og tøffere bil i original utførelse finnes ikke i denne prisklassen.

 

Desverre ikke diesel, men det driter du i med denne bilen :blunk:

 

Eksempel:

 

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9321025&sid=13aIk96Npk979378&pos=34&tot=207&page=2

2011 Lancer Sportback

1986 BMW 325 Coupe

http://www.mitsubishi-klubben.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en volvo er driftsikrere enn en riskoker da...

 

Er de virkelig det? Volvokom jo på 16. i Top Gears undersøkelse, pga. høye kostnader. Jeg kan jo ramse opp dagen lang, men.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke kjøp volvo v40 hvis du skal ha familie bil.

er dårlig plass bak i bilen.

jeg har en v40 selv og en nevø som er med en gang i blant som er 3 år og jeg syntes det er liten plass.

 

bmw 5 serie og volvo v70 f.eks er det god plass i.

hvis du skal ha familie bil så husk at du skal ha god plass til barne vogn barnesete og tenk deg at du skal på ferie og ha plass til litt til.

 

så et godt råd ta med barne vognen og se om du kan sette den inn uten og skru den helt fra hverandre.

 

lykke til med valg av bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår