Era Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Noen som har en sperra aksel til 240 liggande hjemme og slende og vil selge? Har en kompiss som trenger en på sin 142 med grise trimma B20 og sperra 140 aksel er umulig og få tak i. Så derfro spørsmålet. Jeg formidler pga han har ikke nett. easkjem@hotmail.com Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Heisann! Det går jo ann å sveise sperre da, men det er jo ikke spesielt bra for dekka. Ellers så virka det jo bra på den orginale 240 GLT'n på Rudskogen i helga. Han lå breidt hele langsvingen med 140 hk :) Det står det respekt av :) Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Originally posted by Trond.S Heisann! Det går jo ann å sveise sperre da, men det er jo ikke spesielt bra for dekka. Ellers så virka det jo bra på den orginale 240 GLT'n på Rudskogen i helga. Han lå breidt hele langsvingen med 140 hk :) Det står det respekt av :) Vi har vurdert det men lagera er gåene og simmringane lekker etter hard bruk. Samt ene kalipperen lekker. Så vi skal oppgradere til 240 ventilerte skiver og sperra aksel så skal b20 på 2.2 liter og dobble 45mm oppi på ca 180hk :D :D :D Så se opp for knallblå 142 når den er klar men det tar nok litt tid. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Hehe Høres ut som sikkelig Volvo power det der :) Men finnes det ventilerte skiver bak på 240 a? Trodde det var bare foran jeg. Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Hei fant denne på TPC forumet. Kanskje den kunne vært noe. 1031 lamelldiff Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Originally posted by Trond.S Hehe Høres ut som sikkelig Volvo power det der :) Men finnes det ventilerte skiver bak på 240 a? Trodde det var bare foran jeg. Hilsen Trond Det jeg mente var Ventilerte skiver framme og 240 aksel med sperre. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Originally posted by Trond.S Hei fant denne på TPC forumet. Kanskje den kunne vært noe. 1031 lamelldiff Hilsen Trond Ja klart det skal ringe og sjekke men Katrineholm er laaaangt da. Takk skal du ha for tipset. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2002 Har en sperreaksel liggende... den må overhales da, ihvertfall skifte noen lameller... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2002 Originally posted by suggen Har en sperreaksel liggende... den må overhales da, ihvertfall skifte noen lameller... Yes hva vil du ha for det da? Jeg kan mailes på easkjem@hotmail.com eller send meg PM så får du tlf nr. Lager og sånt er bare og bytte men lameller hvor finnes det tro... Kontak meg så snakker vi om saken. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 sam steffanson i sverige har diverse lamellkit, men de koster... Du skal få den for en tusing! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 Originally posted by suggen sam steffanson i sverige har diverse lamellkit, men de koster... Du skal få den for en tusing! Ok men er det 1031 aksel? Sender du men en PM eller mail med tlf så stikker jeg opp og tar en titt på den ejg. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg