raz Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Da er tiden inne for å kjøpe seg felger til sommeren, har lyst på noen 5 eiket stjernefelger, noe lignende azev a (men de er ute av produksjon) Noen som har noen forslag på felger som ligner de? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 hmm....ingen? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Spør |Massern| her på forumet...vet ikke om han har solgt sine 9*16" Azev`s felger, de er 5 eiket med bra felgkant:) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Mine felger du snakker om AlmRacing? ;op Felgene du snakker om er nok mine, sammen med bilen de satt på, så der er alt håp ute ;o) Men nok OT fra min side; Brock B1 ligner ganske på de felgene du er ute etter, og det er stor og brei kant på dem ;o) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Borbet A er ikke så ulik Azev A.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 takk for svar folkens..:D Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg