Dekata Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Har mulighet til å kjøpe noen pene BBS felger. Disse er: 8x17 5x112, ET 35. Passer disse på touran? Eller blir innpresset feil? Siter Best the Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 De originale 17" felgene er 7x17" ET47, så du havner i alle fall utenfor det som er lovlig med mindre det er TÜV papirer på felgene som godkjenner dem på en Touran. Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekata Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Ja det er nok ikke lovlig. Men vil det gå? Eller kommer dem til å stikke for langt på utsida? Noen som har bilder med tilsvarende dimensjon på Touran? Siter Best the Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekata Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Ringte Møller i dag, og det ble ikke anbefalt med ET35. Samt at det var ulovlig. Noen som har sommer felg og dekk å selge meg :) Siter Best the Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Hei. Hva er det breieste felg dere har sett eller veit passer på Touran da? det skulle jeg likt å visst. Jeg skal selv prøve med 8,5x18 fremme og 9,5x18 bak... RH AMG LOOK..... håper det går :) Det gikk :) flere bilder kommer senere.. og må få på senkesettet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg