Cordoba dude Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Litt OT: TÅKEBAKLYS 10. Bil KAN ha en eller to lykter som gir rødt tåkebaklys. Det vil si at du KAN fjerne de hvis du vil?? Tilbake til topic. Onkel blå liker uansett ikke belysning under bilen. men fortsatt sier loven at ALT påmontert utstyr på bil skal virke. eg har derimot på min bil flyttet bremselysene mine inn der hvor tåkelyset skulle vert... hadde orginalt bremselys sammen med kjørelys nede til høyre hovedlykt bak, og tåkelys litt lenger inne på luken.... nå har eg bremselys på luken, så nå er det TYDELIG at eg bremser.... Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Jeg fikk refs av snuten da jeg sto parkert på et offentlig parkeringsområde utenfor en offentlig fest, med neonlys under forden.. Latterlig at de skal henge seg opp i dette.. :( Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg