2226-q Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Har nesten bestemt meg for å ha en 1.gen Subaru Legacy 2.2 GX som førstebil. Jeg lurer på om man kan f.eks. sette inn motor og bremser fra Legacy Turbo og få det godkjent? Her er et par fete Legacy forresten!: Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flave Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Kjører selv en 1990 Legacy 2.2 GX. Det å sette inn 2.0 turbomotoren og bedre bremser er nok ingen umulighet i seg selv og med at legacy ble levert originalt med dette og motorene passer rett inn. Du bør vel også tenke på få satt inn en sterkere girkasse som hører til turbomotoren. Men hva som kreves for å få det godkjent vet jeg ikke, men umulig er det garantert ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 spurte på imprezadriver-forumet og de sa at det nok ikke var en god ide å bygge om, dyrt, og vanskelig å få godkjent osv. og at det er bedre å kjøpe en Legacy turbo eller en Impreza 1.6 og bygge den om til turbo fra Impreza GT. Men det blir litt utenom min lommebok da :klovn: Hvordan er GX'en å kjøre og leke med på snø osv. Er det en bra bil=? Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SubaruL Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 hadde selv en 2,2 gx 92mod den var vanvittig morsom på snø, legger seg fint ut og du setter deg heller ikke fast, dritgøy herjebil om vinteren, absolutt å anbefale til det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg