Gå til innhold

Ble stoppet i 110 i 80 sonen - Historie

Ranger emnet


Kenito

Anbefalte innlegg

Tror jeg er en av de på forumet her som har hatt forholdsvis mye med politiet å gjøre.

De er uten untak frekke og utidige når de stopper folk.

Har ikke møtt EN ENESTE en som har vært grei å ha med å gjøre.

Noen her nevner at de er vanlige folk og fortjener å bli snakket til på ordentlig måte.

Nei, de er ikke vanlige mennesker.

De har valgt et sånnt yrke der man bare har med politiet å gjøre når man har gjort noe galg/angivelig gjort noe galt.

Du er ikke blid og i møtekommende når du blir stoppet, og du vet at denne mannen kommer til å koste deg mangfoldige tusen i bøter, og en tid uten førerkort.

Jeg for min del tar det politiet gjør mot meg personlig, og føler at politiet er ute etter å gjøre livet surt for meg.(refr. førerkortbeslag)

Jeg blir fortiden provosert av å i det hele tatt se en politibil, sist gang jeg satt på og ble stoppet, ble jeg holdt igjen inne i bilen jeg satt på.

Det svartnet for meg, rett og slett.

Tåler dem ikke, rett og slett!!

Føler at politiet er ute etter å provosere å trakasere ungdommen.

En aldrig så liten skrens ut fra en rundkjøring, og litt burning på en perkeringsplass har vel aldrig drept noen?

Tror det må finnes værre ungdomskriminalitet for å si det sånn!!

 

Enig med sugekopp i det aller meste han sier..

stå på!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror jeg er en av de på forumet her som har hatt forholdsvis mye med politiet å gjøre.

De er uten untak frekke og utidige når de stopper folk.

Har ikke møtt EN ENESTE en som har vært grei å ha med å gjøre.

Noen her nevner at de er vanlige folk og fortjener å bli snakket til på ordentlig måte.

Nei, de er ikke vanlige mennesker.

De har valgt et sånnt yrke der man bare har med politiet å gjøre når man har gjort noe galg/angivelig gjort noe galt.

Du er ikke blid og i møtekommende når du blir stoppet, og du vet at denne mannen kommer til å koste deg mangfoldige tusen i bøter, og en tid uten førerkort.

Jeg for min del tar det politiet gjør mot meg personlig, og føler at politiet er ute etter å gjøre livet surt for meg.(refr. førerkortbeslag)

Jeg blir fortiden provosert av å i det hele tatt se en politibil, sist gang jeg satt på og ble stoppet, ble jeg holdt igjen inne i bilen jeg satt på.

Det svartnet for meg, rett og slett.

Tåler dem ikke, rett og slett!!

Føler at politiet er ute etter å provosere å trakasere ungdommen.

En aldrig så liten skrens ut fra en rundkjøring, og litt burning på en perkeringsplass har vel aldrig drept noen?

Tror det må finnes værre ungdomskriminalitet for å si det sånn!!

 

Enig med sugekopp i det aller meste han sier..

stå på!

 

bra sakt, er enig med deg!

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel bra du slapp unna Kenito. ;)

 

Nei jeg er ikke glad i politiet pga av de er ikke som oss, er flere psykologiske undersøkelser hvor de har funnet at en stor andel av folk som jobber i politiet er sadister og at de liker å kunne utøve makt uten sidestykke.

 

Men har ingen erfaring med dem, og satser på at det forholder seg slik.

 

Men jeg har en tendens til å oppføre meg litt psykotisk ved at lunta min tenner ikke, slik at jeg kan holde meg kald og det pleier å virke slik at motparten pleier å bli irritert fordi jeg ikke blir det....

 

Men har opplevd flere ganger hvor jeg har sett folk bli angrepet av både vakter på klubber og av politi for noe de ikke har gjort. Og skjer det med meg, så husker jeg hvem den personen var for å si det slik.

 

Men dette ble noe inni he****** mørkt. Sier bare tar man det med ro, så pleier motparten som oftest også å gjøre det. ;)

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som deler min opfatning ser jeg.

Politiet elsker tydeligvis å utøve makt, spesiellt over unge mennesker som ikke har kunnskaper nok til å forsvare seg i mot paragrafrytterne som styrer der ute!

 

kan føles som om de stopper deg KUN for å trakasere deg enkelte ganger ja for å si det sånn!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår