joakim@hortensgutta Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Tenkte jeg skulle få senket min bil jeg også Er en 1997 A3 1,8 ambition, altså med sportsunderstell. Kjører pr.idag med 225/45/17. Noen som vet hvor mye jeg kan/burde senke denne? Tenkte jeg skulle bytte fjerer og dempere. Vil ikke ha den alt for lav men vil gjøre den enda litt mer sportslig. Hvordan merker og sånn skal man se etter? Er bare student så vil ikke legge alt for mye penger i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 a3`en min er senket 40mm med fjører på org. dempere.men nå er stabstaget begynt og subbe i drivakselen på høyre side. noen som vet hvilket stag jeg må kjøpe? funker det med r32 stag fra golf? noen bilder jeg har tatt fra en anen tråd, hvor de har byttet på en golf 4: Er det ikke det de "leddene på Welcome to TM Tuning - your # 1 source for VW & Audi OEM and aftermarket parts feks er til? TM Tuning - the future of VW Performance Parts Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painx Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 skal senke a3'n til søstra mi. altså en 8p sådan, hun har 19" med ET 35 inpress. hvor my kan jeg senke før det begyner og subbe? har tenkt på 40mm men vanskelig og finne.. så jeg tenker mer på å bare sette på 35-45. men er redd får att det tarborti hjulbuen. forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg