kebabkongen Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Opplevde igår at subelementet mitt falt ut av kassen :hvaskjera Dvs skruene rev seg ut av kassen, og lurer på åssen eg kan feste subben i kassen sånn at den tåler litt juling uten at den detter ut ;) det dreier seg om en 15" GZ plutonium på rundt 40kg og en kasse laget i 19mm MDF... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 jeg ville vel ha satt noen treklosser eller noe på innsiden av kasse og festa skruene gjennom de kanskje det er en løsning men det er sikkert noen som er bedre ikke veit jeg... Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symphony Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 19mm hørtes i grunn lovlig tynnt ut på en 15", men det er nå så, var det grovgjenga skurer du brukte? evnt få tak i noen skikkelig grovgjenga da disse tar bedre tak i platen.. Siter 88-mod 240 PROSJEKT http://bilforumet.net/showthread.php?t=160159 86-mod 245 Tic SOLGT 99-mod V70 TDI BRUKSBIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 bolter og Islagsmuttrer! Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 jeg regner med at du har plenty med effekt til plutonium bassen din så ville laget kassa med noe tykkere enn 19mm prøv med 2 lag og kansje 3 lag i frontplata. det vil hvertfall holde, men det blir tungt tough. Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Gjennomgående skruer og bolter, evt. islagsmutter som en nevnte. Superlim? :D Men port kassa, om du ikke har gjort det. Så blir det mindre trykk og, om skruene henger dårlig i utgangspunktet blir det ikke bedre av masse trøkk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 kassa er porta som faen den ;) var rett og slett platene som gav etter :S så eg må vel muligens legge flere lag i fronten og feste med islagsmuttere som noen her foreslo :thanks hmm.. gjenstår bare å få kassen ut av bilen da ;) måtte jo til med spenntak for å få den i :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 hehe, hvordan spiller plutoniumen? må være nok trøkk i den bilen der. sry offtopic Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 all offtpoic er god offtopic ;) den spilte HEILT PERVERST!! å det kun på halv guff på forsterkerene å kun 1 batteri ekstra å manglende kondis :hvaskjera helt sjukt trøkk, å så i en lukka bil (bmw e34) :D helt konge! Kan trygt anbefales!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 oh! da er det bare økonomien som jeg må komme på godfot med:P Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 hehe. ja den er ikkje billig akkurat ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Halv pris fra fabrikken i USA :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSRFW Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Noe som er veldig greit er skur inn maskinskruer på baksiden av baffelen. da kan du bare tre på elementet og sette muttere på toppen. Dette gjør jo også at du kan skru ut elementet så mange ganger du ønsker uten at det gjør noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 19mm til å holde 40kg? njaaa... prøv med 2 frontplater i allefall du... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Noe som er veldig greit er skur inn maskinskruer på baksiden av baffelen. da kan du bare tre på elementet og sette muttere på toppen. Dette gjør jo også at du kan skru ut elementet så mange ganger du ønsker uten at det gjør noe. Hørtes ut som en estetisk katastrofe. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg