beemern Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 legger ut da bilder fra min tid med speilrefleks kamera. bruker et canon 350D med orginal linse "enda":puke: gjerne komentarer på godt og ondt, begynner med noen bilder fra rudskogen i 2006, Dette var også de første fartsbildene jeg tok med speilrefleks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 litt bilder fra foto fornebu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Strøkne bilder mr. senk Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Strøkne bilder mr. senk takker og bukker dypt. håper det bare blir bedre og bedre da. hehe. har masse mere bilder. men får ta litt etter hvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 meget bra bilder;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 sommerstuket er nå på bilen min:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 kuli kuli:) prøve å ta noen bilder ved olavsgård neste helg? :) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 kuli kuli:) prøve å ta noen bilder ved olavsgård neste helg? :) det kan vi prøve på;) regner med at jeg skal holde meg edru neste helg så;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 prøve på no kjøre bilder på motorveien?! ;) hehe Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 prøve på no kjøre bilder på motorveien?! ;) hehe det må vi jo få prøve på da. skal se om jeg får hentet sugekopp festet mitt i morgen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 bare en liten oppsumering fra i dag;)var bare ute på en liten kjede seg runde;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Jææævlig gromme de siste bildene du har tatt her. HDR eller ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 strøkne bilder ja.. hvor fikk du tak i sugekopp feste hen forresten? og har du noen peiling på hvor jeg får tak i sånn videokamera å feste utenpå bilen.. hadde vært kjekt på banekjøring Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 MYE bra her ja! Du har talent du da;) ! Gleder meg til å se flere bilder fremover =) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 i like:) tok du de rett før jeg møtte deg i går el? :P strøkne bilder ja.. hvor fikk du tak i sugekopp feste hen forresten? og har du noen peiling på hvor jeg får tak i sånn videokamera å feste utenpå bilen.. hadde vært kjekt på banekjøring http://fotovideo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=12606 :) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg