drunkenPETE Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 SINNSYKT fett:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Herregud ! Sinnsykt SINNSYKT bra dette her ! At du påstår at du ikke er så god kan du stikke langt etter. For det er du! Bilde #1 og #5 var mine favoritter. Mulig bilde #5 var det beste. Men sykt bra! :D Gleder meg til flere bilder ! Stå på! Talent har du masse av! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Fete bilder av bilen din!! går det å spørre hvor mye den er senket? og hvordan du festet skiltet i fronten? Digget bilde ved togstasjonen! Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 De siste bildene var helt fantastisk fete! Jeg elsker bakgrunnen å alt :D Kjempe bilder :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 SINNSYKT fett:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D yes ass. hehe. Herregud !Sinnsykt SINNSYKT bra dette her ! At du påstår at du ikke er så god kan du stikke langt etter. For det er du! Bilde #1 og #5 var mine favoritter. Mulig bilde #5 var det beste. Men sykt bra! :D Gleder meg til flere bilder ! Stå på! Talent har du masse av! kaller det flaks vi. hehe. men tusen takk. Fete bilder av bilen din!! går det å spørre hvor mye den er senket? og hvordan du festet skiltet i fronten? Digget bilde ved togstasjonen! takker;) den er senket 40/20, men den har detti ned en del mere en det. skiltet er festet med karosseri skrue med klips bak;)sånne man gjerne har på innerskjermer og sånt;) De siste bildene var helt fantastisk fete!Jeg elsker bakgrunnen å alt :D Kjempe bilder :D tusen takk for det. bra og høre at noen liker det jeg driver med;) ingen av bilene er tuklet med heller alle bildene er bare skarpet opp;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Er ikke flaks vettu :) Du tar gode bilder, innse det ! hehe Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 ingen andre som vil stille sin bil til disp. sier du ? kan gjerne få ta bilder av a4en min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 ingen andre som vil stille sin bil til disp. sier du ? kan gjerne få ta bilder av a4en min :) kan nok ordne seg det vettu;)har ikke en link til bilen din her eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 http://i166.photobucket.com/albums/u117/beemern/Bildepet2234redkapp.jpg Respekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Worder Pål, det bildet gikk rett i hjertet mitt! Du er veldig veldig flink! UBERFET location der du tok kveldsbilder! Hvor er dette hen? - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 http://i166.photobucket.com/albums/u117/beemern/Bildepet2234redkapp.jpg Respekt. takker;) Worder Pål, det bildet gikk rett i hjertet mitt! Du er veldig veldig flink! UBERFET location der du tok kveldsbilder! Hvor er dette hen? - Devil dette er ved det lille sandtaket ovenfor sharif`s dekksenter ligger. takker og bukker dypt. morro og høre at det er noen som liker bildene. begynner endelig og bli litt fornøyd med bildene selv, da får man jo litt mere motivasjon til og ta flere bilder. har masse mere og jobbe med. men dette er jo en hobby man aldri blir ferdig utlært i. er vel sikkert derfor jeg liker den også:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 måtte bare slenge ut et parr bilder til. ikke alt bil rellatert da. håper jeg ikke blir kverka for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Snakker vi tog stasjonen på fetsund? hehe knall bilder :) Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Snakker vi tog stasjonen på fetsund? hehe knall bilder :) stemmer godt det ja;) Takker;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg