Gå til innhold

max senk`s bilder.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jææævlig gromme de siste bildene du har tatt her. HDR eller ?

 

tusen takk;) HDR ?

 

MYE bra her ja! Du har talent du da;) ! Gleder meg til å se flere bilder fremover =)

 

takker. flere bilder skal også komme. etter jeg får tilbake førerkortet:(

 

i like:) tok du de rett før jeg møtte deg i går el? :P

 

stemmer stemmer;)

 

 

http://fotovideo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=12606 :)

 

takker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skjønte litt av det men ikke alt. hehe. men nei. noen av bildene er autojuster, og alle er bare skarpet opp litt;)

 

Ok. Nei enkelt sagt er HDR flere bilder satt sammen til ett bilde, der alle elementene er perfekt lyssatt ved hjelp av forskjellige innstillinger på bildene. Så det er vel ett kompliment til bildene dine, da det ikke er noen steder som er utbrente og ingen som er helt svarte :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var faktsik en vanskelig dag og ta bilder på. utrolig vanskelig og ikke brenne bildene. men slenger ut noen bilder igjen. ingen store høydere denne gangen, men slenger ut noen for det.

er ikke meningen og være selvgod og ta bilder av min egen bil hele tiden, men er jo ingen andre som tilbyr bil sin så.

:spin

 

Bildepet2179redkapp.jpg

Bildepet2234redkapp.jpg

Bildepet2216redkapp.jpg

 

Bildepet2233redkapp.jpg

 

måtte bare ha med mister drunkenPETE. takker for en kool dag

Bildepet2198redkapp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene bil(d)er. Dette kan du =)

 

 

takker og bukker. bra og høre;)

 

Sikkert en rampe opp til plassen i andre enden. For meg ser det ut som en gammel togstasjon, og da er det nok en rampe opp der en plass.

 

stemmer dette, det er på togstasjonen i fetsund. er en liten knekk opp der, så slet litt med og få den opp, men må lide litt for de spottene man har. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra locations! Du er veldig kreativ på dette området, bakgrunnen er jo utrolig viktig, noe du klarer veldig bra. God kvalitet på bildene. Selv om det siste bilde nok hadde vært enda bedre uten bilden din foran gravemaskinen, den hadde vært flott helt alene! (nydelig lys forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra locations! Du er veldig kreativ på dette området, bakgrunnen er jo utrolig viktig, noe du klarer veldig bra. God kvalitet på bildene. Selv om det siste bilde nok hadde vært enda bedre uten bilden din foran gravemaskinen, den hadde vært flott helt alene! (nydelig lys forresten)

 

takker;) ja jeg prøver så godt jeg kan med og finne noen spotter jeg trives med.bakgrunden er halve opplevelsen synes jeg. mere også egentlig.

 

slenger ut noen bilder fra i dag igjen.

 

vet at noen av bildene er brendt, men det plaget faktisk ikke meg:D hehe

 

rammecopy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår