beemern Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Jææævlig gromme de siste bildene du har tatt her. HDR eller ? tusen takk;) HDR ? MYE bra her ja! Du har talent du da;) ! Gleder meg til å se flere bilder fremover =) takker. flere bilder skal også komme. etter jeg får tilbake førerkortet:( i like:) tok du de rett før jeg møtte deg i går el? :P stemmer stemmer;) http://fotovideo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=12606 :) takker;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 tusen takk;) HDR ? takker. flere bilder skal også komme. etter jeg får tilbake førerkortet:( takker;) http://en.wikipedia.org/wiki/High_dynamic_range_imaging Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/High_dynamic_range_imaging skjønte litt av det men ikke alt. hehe. men nei. noen av bildene er autojuster, og alle er bare skarpet opp litt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 skjønte litt av det men ikke alt. hehe. men nei. noen av bildene er autojuster, og alle er bare skarpet opp litt;) Ok. Nei enkelt sagt er HDR flere bilder satt sammen til ett bilde, der alle elementene er perfekt lyssatt ved hjelp av forskjellige innstillinger på bildene. Så det er vel ett kompliment til bildene dine, da det ikke er noen steder som er utbrente og ingen som er helt svarte :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 var faktsik en vanskelig dag og ta bilder på. utrolig vanskelig og ikke brenne bildene. men slenger ut noen bilder igjen. ingen store høydere denne gangen, men slenger ut noen for det. er ikke meningen og være selvgod og ta bilder av min egen bil hele tiden, men er jo ingen andre som tilbyr bil sin så. :spin måtte bare ha med mister drunkenPETE. takker for en kool dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Pene bil(d)er. Dette kan du =) Hvordan fikk dere bilen opp dit? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Sikkert en rampe opp til plassen i andre enden. For meg ser det ut som en gammel togstasjon, og da er det nok en rampe opp der en plass. Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Pene bil(d)er. Dette kan du =) takker og bukker. bra og høre;) Sikkert en rampe opp til plassen i andre enden. For meg ser det ut som en gammel togstasjon, og da er det nok en rampe opp der en plass. stemmer dette, det er på togstasjonen i fetsund. er en liten knekk opp der, så slet litt med og få den opp, men må lide litt for de spottene man har. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 blække helt fornøyd med bildene mine;) hehe bare prøvd å leke litt i photoshop:P Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 digget det togbildet..nice work petter;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Shit ! Syns du er god til å ta bilder ! Kreative løsninger til locationer osv. Masse bra her, men dette bildet fanget min oppmerksomhet : http://i166.photobucket.com/albums/u117/beemern/Bildepet2217redkapp.jpg Digget dette bildet rett og slett ! Stå på ! - Hege SH - Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 digget det togbildet..nice work petter;) hihi tænks:P skal se om det funker å photoshoppe de andre tog bildene litt og;)7-8 stk;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Kjempebra locations! Du er veldig kreativ på dette området, bakgrunnen er jo utrolig viktig, noe du klarer veldig bra. God kvalitet på bildene. Selv om det siste bilde nok hadde vært enda bedre uten bilden din foran gravemaskinen, den hadde vært flott helt alene! (nydelig lys forresten) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Kjempebra locations! Du er veldig kreativ på dette området, bakgrunnen er jo utrolig viktig, noe du klarer veldig bra. God kvalitet på bildene. Selv om det siste bilde nok hadde vært enda bedre uten bilden din foran gravemaskinen, den hadde vært flott helt alene! (nydelig lys forresten) takker;) ja jeg prøver så godt jeg kan med og finne noen spotter jeg trives med.bakgrunden er halve opplevelsen synes jeg. mere også egentlig. slenger ut noen bilder fra i dag igjen. vet at noen av bildene er brendt, men det plaget faktisk ikke meg:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg