850fan Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Hei! Jeg har en B5204T motor og trenger en manuell girkasse+drivaksler. Noen som vet hva som passer og i tilfelle noen som har brukt..? Og kan jeg bruke svinghjulet fra en motor uten turbo? Håper noen har svar på dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 bruker du svinghjul ifra sugemotor må du jo bruke clutch også ifra sugemotor. clutchen ifra sugemotorn er vel og merke ikke like sterk,så det blir noe ukurant. m56 eller m56h heter vel kassa som passer. den finnes vel både med og uten uttak til speedometer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rpojken Skrevet Juli 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 Jeg har en m56girkasse med nytt paknings sett , 2 stykk drivaksler og girstang :) hvis du er intr så kan du få allt for 3500 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg