marbel Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Var det ikke et innlegg her som omhandlet reparering av gti seter? Har seter m de vanlige slitasjepunktene..og vil gjerne gjøre noe m det.Minnes jeg så det i en tråd et sted...help anyone? Takk! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=124285&page=5& Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Se der ja!! Takkskarruha...får se om jeg får lappet setene mine nå. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Ser ut som du fortsetter med prosjektet...godt å høre :) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Hyggelig å se at du driver på med den hyggelige Einseren din igjen, Marbel! Har du ordna deg GTI-stoler, siden du spør? Jeg mener jo å huske at det originale LS-interiøret ditt bare hadde "strekkmerker" nemlig. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Hyggelig å se at du driver på med den hyggelige Einseren din igjen, Marbel! Har du ordna deg GTI-stoler, siden du spør? Jeg mener jo å huske at det originale LS-interiøret ditt bare hadde "strekkmerker" nemlig. Han har ihvertfall ett sett med sjakkmønstret som han har kjøpt av meg. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Han har ihvertfall ett sett med sjakkmønstret som han har kjøpt av meg. Disse? Sto iallfall i bilen i salgsannonsen. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Jepp de er mine ja..ryddet i garasjen og fant ut at jeg hadde en haug m parts,så da er det jo like greit å skru sammen en bil og hive på skiltene igjen.Målet er å komme meg rundt på litt treff og selge noen tskjorter..litt einzer motiver denne gang. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg